ورزش

هشدار کلوپ؛ اصلا از نمایش تیم راضی نبودم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، اصلا از عملکرد تیمش در هفته اول مقابل فولام رضایت ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول این فصل لیگ برتر را خوب شروع نکرد و در حالیکه فاصله ای تا شکست برابر فولام نداشت، در نهایت در دقایق پایانی کار را به تساوی کشاند. در نشست خبری مسابقه هفته دوم برابر کریستال پالاس در استادیوم آنفیلد، یورگن کلوپ مدعی شد نمی توان در تمامی مقاطع فصل نمایش خوبی داشت و آنها در حال حاضر تنها به فکر درخشش در بازی بعدی هستند.

یورگن کلوپ گفت: “ما شروع آرامی در اولین هفته لیگ برتر داشتیم که اصلا مورد پسند من بود. البته من رویکرد خوبی از تیم برای بازگشت دیدم، اما این مسئله دیگری است. خیلی طول کشید تا موتور تیم روشن شود و ما بازی خوبی ارائه ندادیم. البته می توانستیم به گل های بیشتری برسیم و موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم. حالا می‌خواهیم برای بازی روی دوشنبه برابر پالاس آماده باشیم و قاعدتا نسبت به هفته اول بهتر خواهیم بود.  

در شروع فصل هستیم و شما نمی توانید 64 بازی مانند فصل گذشته ارائه دهید. شرایط اکنون کاملا متفاوت است و ما باید آماده باشیم. من دوست ندارم که نکته چیز را در آمار پیدا کنید و به من بگویید که انگار عین حقیقت است، زیرا در واقعیت این گونه نیست. پس از دیدار مقابل فولام همه موارد را بررسی کردیم. از شروع اصلا رضایت نداشتیم و در تمام دقایق مجبور بودیم برای بازگشت به بازی مبارزه کنیم، اما حریف نبض بازی را در دست داشت.

البته مطمئنا نمایش تیم در بازی هفته اول برابر فولام می‌تواند یک علامت هشدار برای لیورپول باشد. ما احساسی مانند یک بازنده داشتیم بود و وقتی ورزشگاه را ترک کردیم حس تیم به این شکل بود. البته ما یک امتیاز گرفتیم و این خبر خوبی است، اما باید به فکر بازی های بعدی باشیم.

شرایط لیورپول در بازار نقل و انتقالات؟ از کیفیت فعلی ترکیب تیم راضی‌ هستم. اما در حال حاضر چند بازیکن مصدوم داریم و باید این شرایط را بپذیریم. نکته اصلی‌ اینجاست که هر کدام از این بازیکنان مصدومان چقدر از ترکیب دور خواهند بود و چه راه حل‌ هایی برای جبران نبود این بازیکن وجود دارد. البته که یکی از راه حل‌ها خرید بازیکن است، اما فقط اگر بازیکن مناسبی در بازار در دسترس باشد.

اوضاع خط حمله تیم؟ بین محمد صلاح و داروین نونیز همکاری جالبی شکل گرفته است، آنها هر دو مصمم به گلزنی هستند و در مناطق مهم محوطه جریمه حریف حضور دارند. محمد صلاح در فرم بسیار خوبی قرار گرفته و نونیز نیز در حال اذغام شدن با شرایط تیم است.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا