ورزش

هضم قهرمانی میلان برایم دشوار بود!

الساندرو باستونی:

الساندرو باستونی، مدافع جوان اینتر ابزار امیدواری کرد میلان اشکرینیار در این تیم باقی بماند.

به گزارش “ورزش سه”، الساندرو باستونی، مدافع 23 ساله و ایتالیایی اینتر در فصل گذشته نمایش بسیار خوبی داشت و در ابتدای تابستان اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال او به تاتنهام تحت هدایت آنتونیو کونته مطرح شد. اما الساندرو باستونی در نهایت در رختکن اینتر ماندنی شد و حالا او تاکید کرد قصد دارد برای سال های آینده نیز لباس نراتزوری را به تن کند.

الساندرو باستونی گفت: “اعتراف می‌کنم هضم دیدن تصاویر قهرمانی میلان سخت بود، اما این موضوع طبیعی است. قهرمان نشدن به خودی خود دشوار است و اگر همشهری قهرمان شود که بیشتر. ما هر کاری انجام خواهیم داد تا سال بعد در شهر جشن قهرمانی بگیریم.

شایعات جدایی از اینتر؟ من هرگز کوچک ترین تردیدی در مورد ترک اینتر نداشتم. من با هم تیمی هایم و در این باشگاه احساس خوبی دارم و شهر میلان را نیز دوست دارم، پس چرا به تیم دیگری بروم؟ خوشحالم که بازیکن اینتر هستم، خودم را برای سال‌های بیشتر با این پیراهن می‌بینم و در عین حال امیدوارم قهرمانی های بیشتری نصیب ما شود.

شایعات رفتن میلان اشکرینیار به پاری سن ژرمن؟ او تجسم روح اینتر است. میلان در طول سال های اخیر رشد کرده و ما در کنار او تیم فعلی را با هم ساخته ایم. علاوه بر این اشکرینیار بهترین دوست من در تیم است. احتمال جدایی او واقعا خجالت آور است و امیدوارم اشکرینیار در اینتر بماند. من فکر می کنم که ما کارهای بزرگ زیادی را با هم انجام خواهیم داد.

پنجره نقل و انتقالات تابستانی یوونتوس؟ آنها خیلی پیشرفت کرده اند و من آنها را خطرناک ترین رقیب می بینم. یوونتوس بازیکنان قدرتمند زیادی مانند آنخل دی ماریا، پل پوگبا و گلیسون برمر را به خدمت گرفته اند و آنها مانند یک کشتی جنگی خواهند بود. بونوچی می گوید یووه بازگشته است؟ درست است، اما اینتر نیز هرگز از کورس خارج نشده است. ما از کیفیت و قدرت خود باخبریم، دو سال پیش اسکودتو را فتح کردیم و از همه عوامل برای تکرار این موفقیت برخورداریم.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا