ورزش

هفته سیزدهم و پایان کار دو مربی




لیگ برتر فوتبال ایران در حالی پیگیری می‌شود که نتایج رقم خورده در هفته سیزدهم، سرنوشت دو مربی را تغییر داد.

به گزارش ایلنا، پس از برگزاری رقابت‌‌‌‌های هفته سیزدهم لیگ برتر، رحمتی از سرمربیگری نساجی استعفا داد و باشگاه هوادار با فکری قطع همکاری کرد.

این در حالی بود که استقلال؛ صدرنشین لیگ برتر با 4 گل نساجی را در هم کوبید تا این‌گونه رحمتی به کارش در نساجی پایان دهد. این تیم که با هدایت ساکت الهامی قهرمان 36امین دوره جام حذفی شده بود و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کرد، نتوانست با رحمتی عملکرد قابل قبولی را در این رقابت‌ها از خود نشان دهد و با قرار گرفتن در رده سوم گروه خود، حذف شد.

نساجی اما در لیگ برتر هم با رحمتی به توفیقی دست نیافت و از 12 بازی انجام شده، فقط 9 امتیاز کسب و در رده پانزدهم جدول جای گرفته است تا این‌گونه رحمتی به این موضوع پی ببرد که نمی‌تواند در این مقطع به نساجی کمکی کند و تصمیم به استعفا گرفت که مدیران نساجی نیز با توجه به عملکرد ضعیف رحمتی با استعفای وی موافقت کردند.

اما آن سوی ماجرا، این مورایس بود که با برد 5 گله خود، پایان کار فکری در هوادار را قطعی کرد و عملکرد محمود فکری چنگی به دل مدیران هوادار نزد تا تصمیم به قطع همکاری بگیرند. تیم هوادار از13 بازی که فکری بر روی نیمکت این تیم نشسته بود، فقط 10 امتیاز کسب کرد تا در جایگاه سیزدهم جدول قرار گیرد.

حال باید دید مدیران دو تیم نساجی و هوادار، سکان هدایت تیمشان را در ادامه فصل به دست چه کسانی میسپارند و آیا می‌توانند خود را از ناحیه سقوط نجات دهند یا خیر؟

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا