ورزش

هفته چهارم لیگ برتر در سیطره این‌چهره‌ها بود (عکس)

از تداوم قدرتنمایی مسی‌ها تا هنرنمایی پایتخت‌نشینان؛

هفته‌ای که گلزنان پُرشماری داشت و همراه با پدیده‌ای در قاب توری و ادامه یِکه‌تازی مربیان صدرنشین خاتمه یافت

به گزارش “ورزش سه” حال‌وهوای لیگ‌برتر فوتسال پیش از تورنمنت برزیل و مقدماتی جام ملت‌های آسیا بسیار جذاب بوده و هیجان انگیز. بازیکنان برای خودنمایی هر چه در توبره داشتند را رو می‌کنند و با توپ هر هنری که دارند را به نمایش در می‌آورند . همچنین دروازه‌بان‌ها شییه به هشت‌پا یا شخصیت‌های انیمیشنی با واکنش‌هایی از حالت عادی انسان‌گونه خود خارج می‌شوند. مربیان در قامت پروفسورها و مُهندسین در نقش خود ظاهر می‌شوند و سرانجام تیم‌ها می‌خواهند از این فرصت‌ها نهایت بهره را ببرند تا در جدول، جایگاهی مستحکمی را برای خود دست و پا کنند .

بولت پرسپولیس
بهترین تیم ؛ مس‌سونگون

می‌گویند “اگر پیروزی‌هایت تداوم داشته باشد، حریفانت سرانجام عقب می‌کشند و تسلیم را می‌پذیرند” شاگردان تقی‌پور به چهارمین پیروزی متوالی خود دست یافتند اما همچنان سایه گیتی‌پسند برایشان سنگینی می‌کند. به هر حال هیچ تیمی جز آن‌ها نمی‌توانست، سالن فجر را بر سر سن‌ایچی‌ها آوار کند . هفته‌چهارم به مس‌سونگون تعلق داشت، به مدافع عنوان قهرمانی.

بولت پرسپولیس
بهترین مربی ؛ اسماعیل تقی‌پور

من مربیان را به دو گروه خوب و بد تقسیم نمی‌کنم. من مربیان را به آن‌هایی که موفق می‌شوند و آن‌هایی که نمی‌شوند تقسیم می کنم. این جملات را مورینیو در حین ورودش به استمفوردبریچ به زبان آورد. به نظر می‌رسد اسماعیل تقی‌پور با دستاوردهایش و خُرد کردن یک به یک رقبایش در دسته بهترین‌ مربیان تاریخ فوتسال ایران جای گرفته است.

1916675

بولت پرسپولیس
بهترین بازیکن ؛ مسعود یوسف

رسانه‌های الوندی نوشته بودند”گیتی‌پسند بهتر از کراپ بازی نکرد، ولی باز هم باختیم. شاید برای این که یادمان رفته بود مسعود یوسف هم در میدان است”. بدون شک اگر اولادقباد و کریمی را از گوی بیرون بیاوریم،- چپ‌پای معرکه‌ای همتای او پیدا نمی‌کنیم. مسعود یوسف در چهار هفته اخیر جزو بهترین‌های لیگ بوده است و یادمان نرفته که بلیط برزیل هم در صف رزرو بوده است.

1916676

بولت پرسپولیس
بهترین گلزنان ؛ مرتضی‌فرزانیان _ سیدحسین موسوی _ بهروز عظیمی _ سعید حاجیلری

بهروز عظیمی ؛ بدون شک چمدانش را برای پرواز به برزیل خواهد بست . در لیگ‌برتر تا به اینجای فصل شش بار دروازه‌ها را به آتش کشیده و در پایان، او تافته جدا بافته در نسل جدید فوتسال ایران است .

مرتضی فرزانیان ؛ پس از اولین هتریکش در لیگ‌برتر، حالا دو گل دیگر را در دفترنقاشی خود رنگ‌کاری کرده و احتمال دارد با این مدادرنگی جادویی، نمره ۲۰ را برای حضور در مقدماتی آسیایی از شمسایی هدیه بگیرد.

1916673

سعید حاجیلری ؛ انتقال او به بندرعباس چندان هم به چشم نیامد اما حالا پس از چهار نبرد همه می‌گویند، پالایش عجب جنگجویی را به خدمت گرفته است.

سیدحسین موسوی؛ هر چه او کاشت، پنبه شد . علی‌رغم بریس او دربندرعباس، اراکی‌ها با دست‌های خالی به خانه بازگشتند اما موسوی خاطرات خوش را هم با خود آورد.

بولت پرسپولیس
بهترین دروازه‌بان ؛ سیدعلی قاسم‌پور

بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ، ابتدا یک نمایش سحرآمیز و غیرقابل وصف را در زمین پیاده می‌کنند. اگر رقص دست‌ها، پاها و بال‌هایشان تمام نشدنی باشد، به آن‌ واژه بهترین‌ها تحقق می‌بخشند. سیدعلی قاسم‌پور با عملکرد فوق‌العاده‌ای که داشت، سر ها را کمی از سوی رستمی‌ها به سمت خود چرخاند. اما باید دید درخشش او تا کِی و کجا ادامه خواهد داشت.

روز آینده رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتسال برگزار می‌شود و باید دید این هفته چه هیجانی در انتظار علاقمندان به این رشته ورزشی نفس‌گیر و مورد علاقه در ایران خواهد بود.

1916672

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا