ورزش

همه ثروت برزیلی ناشناس به نیمار رسید!

ارثیه باورنکردنی

یک مرد 30 ساله برزیلی وصیت کرد که پس از مرگش، تمام ثروت و املاک او به نیمار برسد.

به گزارش “ورزش سه”، در روزهای اخیر نیمار به خاطر مسائل مختلفی در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. چندی پیش که قضیه خیانت او لو رفت، نیمار رسما از همسرش عذرخواهی کرد. اخبار مربوط به جدایی یا ماندنش در پی اس جی نیز همواره نقل محافل رسانه‌ای بوده است.
حالا ستاره پاری سن ژرمن دوباره خبرساز شده است. طبق گزارش فوربس، این بازیکن برزیلی به لطف دستمزد بالایی که می‌گیرد و نیز کمپین‌های تبلیغاتی، سالانه حدود 90 میلیون یورو درآمد دارد. حال پس از اینکه یک مرد 30 ساله تمام دارایی خود را به نیمار واگذار کرده، می‌توان گفت این ثروت بیشتر نیز شده است.

1892106

این مرد جوان به رسانه برزیلی متروپولیس توضیح داد که کسی را ندارد که املاک خود را به او واگذار کند: «با وجود اینکه من تقریباً 31 سال سن دارم، اما وضعیت سلامتی‌ام چندان خوب نیست و واقعاً کسی را ندارم که املاکم را به او واگذار کنم.»

1892107

او همچنین با بیان اینکه احساس می‌کند بسیار به نیمار نزدیک است، اضافه کرد:« من نیمار را دوست دارم و خیلی خودم را به او نزدیک می‌بینم. نیمار مردی خانواده دوست است و از دروغ و افترا دوری می‌کند. رابطه با پدرش مرا بسیار به یاد رابطه‌ام با پدرم می‌اندازد که قبلاً فوت کرده است، اما مهم‌تر از همه، می‌دانم که او ثروتم را در راه درستش خرج می‌کند که امروز پیدا کردن چنین افرادی بسیار دشوار است. دوست ندارم ثروتم به دولت یا خانواده‌ام برسد که هرگز کار خاصی برایم انجام ندادند.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا