ورزش

همکاری بایرن و باشگاه آمریکایی برای بازیکن‌سازی

دو باشگاه بایرن مونیخ و لس‌آنجلس اف‌سی با انتشار اطلاعیه‌ای مشترک اعلام کردند دو باشگاه آلمانی و آمریکایی از این پس شرکای ویژه هستند.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از مذاکراتی که بین مدیران ارشد دو باشگاه بایرن مونیخ و لس‌آنجلس اف‌سی برگزار شد دو باشگاه در نهایت بیانیه مشترکی امضا کردند که به موجب آن باشگاه آلمانی بایرن و باشگاه آمریکایی لس‌آنجلس‌ اف‌سی از این پس خود را شرکای ویژه می‌دانند و برای تربیت و پرورش استعدادهای فوتبالی از گوشه و کنار دنیا همکاری خواهند کرد.

در بیانیه مشترک دو باشگاه اشاره شده که در قدم اول این برنامه شرکتی با سرمایه‌گذاری مشترک با عنوان Red&Gold Football تشکیل خواهد شد که دفتر آن در شهر مونیخ خواهد بود. تیم مدیریتی این شرکت به زودی معرفی خواهد شد. دو باشگاه هدف از برنامه مشترک‌شان را تربیت و پرورش استعدادهایی اعلام کردند که در سال‌های آینده می‌توانند در تیم‌های دو باشگاه بازی کنند.

1832009

اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، در مراسم امضای قرارداد مشترک دو باشگاه اعلام کرد: “بایرن مونیخ از این پس در برنامه استعدادیابی و پرورش استعدادهای جوان با لس‌آنجلس اف‌سی همکاری ویژه خواهد داشت. فوتبال در سطح بین‌المللی به سرعت در حال پیشرفت است و این را می‌توان در بازار نقل و انتقالات دید. ما این همکاری و شراکت را فرصتی برای بایرن مونیخ می‌بینیم تا در آینده بتواند در رقابت ورزشی با باشگاه‌های رقیب موفقیتش را تضمین کند. اینکه جام جهانی 2026 در آمریکا برگزار خوهد شد و ما دفتری در شهر نیویورک داریم باشگاه لس‌آنجلس اف‌‌سی را برای ما به گزینه‌ای جذاب تبدیل کرده بود. انتظار دارم همکاری ما باعث پیشرفت سریع استعدادهای جوان در لیگ MLS بشود.”

1832010

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، هم این مشارکت با باشگاه آمریکایی را به سود بایرن دانست و گفت باشگاه آلمانی حالا می‌تواند سیستم استعدادیابی و پرورش استعدادهای خود را در کشور دیگری دایر کند که از معادن استعدادهای ناب فوتبالی است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا