ورزش

هنوز حذف سیتی به‌دست رئال را هضم نمی‌کنم

دوست داشتم تیم پپ بالا برود

خورخه سمپائولی شگفت‌انگیزترین اتفاق فصل گذشته را حذف سیتی به دست رئال در لیگ قهرمانان می‌داند.

به گزارش “ورزش سه”، سمپائولی مدتی است که از مربیگری دور شده و بعد از چند تجربه در فوتبال برزیل فعلا در شهر ریو اقامت دارد.

مربی سابق تیم‌های ملی آرژانتین و شیلی ولی همه بازی‌های مهم فوتبال را تعقیب می‌کند. در مصاحبه با مارکا وقتی از او در مورد مهمترین اتفاق فصل گذشته سوال شد، او پاسخ جالبی داد: حذف سیتی برابر رئال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان. بازی رفت 3-3 شد و رئال در اتحاد در ضربات پنالتی صعود کرد.

هنوز حذف سیتی به‌دست رئال را هضم نمی‌کنم

سمپائولی گفت: «حذف شدن سیتی مهمترین اتفاق از نظر من بود. هضم آن هنوز هم برایم سخت است. رئال مادرید همیشه تیم‌های برتر از خودش را مجبور می‌کند در سطحی پایین‌تر از همیشه بازی کنند. این بلایی بود که بر سر سیتی در هر دو بازی رفت و برگشت آمد. در آن بازی من رنج زیادی کشیدم، زیرا هوادار پپ و خوانما لییو (دستیار پپ) بودم.»

سمپائولی ادامه داد: «گواردیولا در مسابقات حذفی کار سخت‌تری دارد، اما با وجود این، هنوز بهترین مربی دنیاست و بهترین بازیکنان را در اختیار دارد. از از نظر من پپ همچنان شماره یک جهان است. اما من مربیان دیگری مانند میشل، میکل آرتتا، ژابی آلونسو، دی زربی و ژاوی هرناندز را هم دوست دارم. آنها توانسته اند مواردی از تاکتیک‌های پپ را در تیم‌های خود استفاده کنند، اما با مهر و امضای خودشان.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا