ورزش

هونگ: تیروکمان در ایران محبوب نیست

سرمربی کره ای تیم ملی تیروکمان تاکید دارد که این رشته در ایران محبوب نیست و برای موفقیت بیشتر و حرکت رو به جلو باید حمایت بیشتری از طرف مسئولان صورت بگیرد.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از مهر، «هونگ» سرمربی کره ای تیم ملی تیروکمان بعد از المپیکی شدن مبینا فلاح به عنوان یکی از هشت ورزشکار برتر در مسابقات تیروکمان انتخابی المپیک (ترکیه) گفت: از آنچه که فکر می کردم، بهتر ظاهر شدیم و توانستیم توسط مبینا فلاح یک سهمیه انفرادی در بخش دختران بگیریم.

وی با اشاره به اینکه رقابت های تیروکمان انتخابی المپیک امروز (دوشنبه ۲۸ خرداد) در ترکیه و در بخش مردان پیگیری می شود، خاطرنشان کرد: تلاش مان این است یک سهمیه دیگر بگیریم و بتوایم در المپیک هم در بخش انفرادی و هم در بخش میکس دوبل شرکت داشته باشیم.

این مربی کره ای تیروکمان با تاکید بر اینکه بعد از این رقابت ها باید خود را برای المپیک آماده کنیم، تصریح کرد: رشته ما به تجهیزات وابسته است، به حمایت و کمک کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نیاز داریم تا بتوانیم تجهیزات لازم را برای ورزشکاران‌مان تهیه کنیم و در المپیک هم نتیجه خوبی بگیریم.

هونگ با بیان اینکه تیروکمان در ایران رشته خیلی محبوبی به حساب نمی آید، ادامه داد: اگر بخواهیم در این رشته موفق باشیم و رو به جلو حرکت کنیم نیاز به حمایت وزارت و کمیته و همچنین فدراسیون داریم تا بتوانیم توجهات بیشری جلب کنیم و بودجه بیشتری بگیریم.

سرمربی کره ای تیم ملی تیروکمان گفت: تمام تلاش م یکنیم تا روزی که بتوانیم ایران را به موفقیت برسانیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا