ورزش

هیجان تن‌هاخ از خرید یونایتد: همونی که می‌خواستم!

اریک تن هاخ اعتقاد دارد میسون مونت به منچستریونایتد کمک می‌کند تا در خط میانی پویاتر باشد.

به گزارش “ورزش سه”، اریک تن هاخ تاکید کرده که میسون مونت به منچستریونایتد کمک می‌مند تا در خط هافبک توانایی بیشتر داشته باشد. مونت هفته گذشته پس از چندین سال حضور در چلسی با قراردادی 70 میلیون یورویی به منچستریونایتد منتقل شد‌‌.

او امروز اولین بازی با پیراهن یونایتد را انجام داد. مونت در اولین بازی دوستانه پیش فصل شیاطین سرخ، 45 دقیقه مقابل لیدزیونایتد در نروژ بازی کرد و عملکرد مناسبی هم داشت.

انتظار می‌رود که مونت در این فصل نقش کلیدی در یونایتد ایفا کند. آن‌ها پس از قهرمانی در جام اتحادیه و شکست در فینال جام حذفی، تحت هدایت اریک تن هاخ به دنبال عناوین بیشتری هستند.

1897419

قبل حاشیه بازی مقابل لیدزیونایتد، تن هاخ در مصاحبه Viaplay گفت که مطمئن است مونت به موفقیت باشگاه کمک خواهد کرد. سرمربی هلندی گفت:”مطمئنم که او به موفقیت یونایتد کمک خواهد کرد زیرا بازیکن با کیفیتی است. چشم انداز او بازی تهاجمی است اما او همچنین می‌خواهد چند خاصیت داشته باشد و در واقع می‌خواهد کامل باشد. وقتی در خط میانی بازی می‌کنید، باید حمله کنید اما همچنین باید دفاع کنید. مطمئنم که او پویایی را به بازی ما اضافه می‌کند و این یکی از نتایج تحلیلی ما پس از فصل گذشته بود. ما باید در خط میانی پویاتر باشیم. همیشه به عنوان یک سرمربی امیدوار هستید که بازیکنان را در لحظه اول در اختیار داشته باشید، زیرا در طول پیش فصل، می توانید روی روال ها و شیوه بازی کار کنید.”

یونایتد برای جذب مونت با لیورپول و چلسی رقابت کرد. تن هاخ در این مورد گفت:”ما خیلی سخت کار کردیم تا این کار را انجام دهیم. فکر می‌کنم باشگاه‌های زیادی به دنبال میسون بودند تا او را به خدمت بگیرند و ما در نهایت موفق شدیم. از این موضوع خوشحالیم، او چیز جدیدی در بخش هافبک به ارمغان می آورد. او همچنین یک بازیکن باتجربه است و می داند که چگونه برنده شود.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا