ورزش

هیچ بازیکنی با این وضعیت در آرسنال نمی‌ماند!

آرون رمزدیل:

آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، دیگر تمایلی به تکرار سال سختی که در این تیم سپری کرد ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، رمزدیل دو فصل قبل ستاره بی چون و چرای آرسنال در دروازه این تیم بود و توانست نقش مهمی را در حضور این تیم در کورس قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و رویارویی با منچسترسیتی ایفا کند اما شرایط در فصل گذشته برای او کاملا تغییر کرد.

داوید رایا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته راهی لندن شد و خیلی زود توانست جای او را در دروازه توپچی‌ها بگیرند و میکل آرتتا تصمیم گرفت که از او به عنوان دروازه‌بان اصلی این تیم تا پایان فصل استفاده کند و همین شرایط را برای رمزدیل بسیار سخت و دشوار کرد.

هیچ بازیکنی با این وضعیت در آرسنال نمی‌ماند!

در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی و از آرسنال به گوش رسیده است و این بازیکن به تاک اسپورت گفت:« هیچ بازیکنی نیست که دوست نداشته باشد بازی کند و این وضعیت را تحمل کند. من یک سال سخت را از نظر شخصی با بازی نکردن سپری کردم و هرگز دوست ندارم این وضعیت تکرار شود.

اما می‌دانم که شرایط در تیم ملی فرق دارد و هرکسی باید کار خودش را انجام دهد. وقتی شما نقش خودتان را بدانید، ساوت‌گیت هم متوجه شما هست. رابطه او با بازیکنان بسیار خوب است و می‌داند چه زمانی باید چه حرفی بزند تا همه چیز تغییر کند.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا