ورزش

والیبال قهرمانی جهان| رزنده: مثل همیشه دیدار سختی بود/ می‌دانستیم ایران به بازی برمی‌گردد


کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل گفت: بازیکنان برزیل با حفظ برتری و تمرکز خود در امتیازات پایانی ست‌های دوم و سوم که خیلی نزدیک دنبال شد، توانستند به برتری دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برونو رزنده پس از دیدار مقابل تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار کرد: مثل همیشه دیدار سختی بود. در ست اول تیم ایران کمی مضطرب بود و شاید به این دلیل بود که دریافت‌های اول آن‌ها مانند دیدارهای گذشته نبود.

وی افزود: در ست دوم ایران تغییراتی در ترکیب خود داشت و می‌دانستیم که با این تغییرات آن‌ها ممکن است به بازی برگردند. اما تیم ما با حفظ برتری و تمرکز خود در امتیازات پایانی ست‌های دوم و سوم که خیلی نزدیک دنبال شد، توانست به برتری دست پیدا کند.

رزنده در ادامه خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در دریافت‌های اول ایران مثل همیشه نبود. همچنین در توپ‌های اول نیز نتوانستند مثل دیدارهای گذشته عمل کند و این یکی از دلایل باخت آن‌ها در این دیدار بود. هر چند که در ست‌های دوم و سوم توانستند در این موارد عملکرد خود را بهبود بخشند.

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان مغلوب برزیل پرافتخارترین تیم جهان شد و از دور مسابقاتکنار رفت.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا