ورزش

واکنش‌جالب گلزن جوان رئال به پاس‌استثنایی مودریچ

نمی‌دانم مودریچ چگونه این کار را کرد

رودریگو، زننده گل اول رئال مادرید، برابر چلسی به پاس فوق العاده لوکا مودریچ به او واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید در حالی شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان چلسی بود که به نظر می رسید با توجه به برد 3-1 در بازی رفت، شاگردان کارلو آنچلوتی کار دشواری برای صعود نداشته باشند اما برعکس این اتفاق افتاد و حتی حریف 3-0 هم جلو افتاد.

با این حال رودریگو، ستاره جوان و برزیلی رئال‌مادرید، روی پاس استثنایی و فوق العاده لوکا مودریچ موفق شد دروازه چلسی را باز کند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. کریم بنزما در وقت‌های اضافه یک بار دیگر برای رئال مادرید گلزنی کرد تا نهایتاً بازی با نتیجه 3-2 تمام شده و لوس بلانکوس راهی نیمه نهایی شود.

رودریگو حالا درباره پاس فوق‌العاده‌ای که لوکا مودریچ به او داد صحبت کرده و می‌گوید: “بهترین گل دوران حرفه‌ای من؟ بله، می‌توانم بگویم همین است. مودریچ همیشه به من می‌گوید به فضا حمله کنم و این اتفاق افتاد. پاس گل او… نمی‌دانم چگونه این کار را می‌کند (می‌خندد).  آسان به نظر می رسد اما اینطور نیست!

ما همیشه در مورد این موضوع شوخی می کنیم، اما مودریچ برای من مانند یک پدر است. او همیشه به من کمک زیادی می کند، هر زمان که به چیزی نیاز داشته باشم او همیشه برای کمک به من حاضر است. بازی با او باعث افتخار است.”

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا