ورزش

واکنش اوسمار به صدرنشینی: یک بازی بیشتر داریم

کاری که باید می‌کردیم بردن بود؛

اوسمار ویرا می‌گوید یک بازی بیشتر از استقلال دارند و وظیفه‌شان که بردن بازی بود را انجام داده‌اند.

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که خبرنگاران آبادانی کنفرانس خبری اوسمار را تحریم کرده بودند، سرمربی برزیلی سرخ‌‌ها در میکسدزون حاضر شد و گفت: می‌دانید که بازی کردن اینجا چقدر سخت است. نتیجه ۳-۰ یک نتیجه عالی محسوب می‌شود. از عملکرد بازیکنان رضایت دارم.

او درباره به صدر رسیدن پرسپولیس گفت: می‌دانیم که یک بازی از تیم رقیب بیشتر انجام داده‌ایم. کاری که باید می‌کردیم بردن بازی بود و این کار را کردیم.

اوسمار درباره مصدومیت عالیشاه گفت: امید یک بازیکن خیلی مهمی برای ماست به خصوص در این دوره و امیدواریم که مصدومیتش خیلی دشوار نباشد و باید منتظر نتیجه MRI باشیم.

اوسمار درباره درخواست استفاده از VAR گفت: درواقع به نظرم VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند ولی در این لحظه از تصمیم باشگاه، مدیرعامل و هیئت مدیره باخبر نیستم هرتصمیمی بگیرند از آن حمایت می‌کنم.

او درباره روند پرسپولیس و جام حذفی عنوان کرد: ما همه بازی‌ها را مهم درنظر می‌گیریم. جام حذفی هم خیلی مهم است چون بعد از یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعدی برویم؛ به همین دلیل با تمام قوا و تمام بازیکنانی که بتوانند در این بازی کمک کنند، استفاده می‌کنیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا