ورزش

واکنش تلخ سعید دقیقی به فروش اجباری دو ستاره

این چه عدالتی است؟

سرمربی شمس‌آذر قزوین نسبت به فروش اجباری دو ستاره تیم خود ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، علی اصغر اعرابی و رحمان جعفری دو ستاره شمس‌آذر در نیم فصل اول لیگ برتر بودند که به خاطر مشکلات مالی این باشگاه لیگ برتری به فروش رفتند. شمس‌آذر در نقل و انتقالات زمستانی اعرابی را به سپاهان فروخت و جعفری را به تراکتور داد تا کادر بازیکنانش خالی‌تر شود.

فروش اجباری دو ستاره شمس‌آذر در لیگ برتر با ناراحتی سعید دقیقی سرمربی این تیم همراه شده است. دقیقی در پستی اینستاگرامی به این موضوع واکنش جالبی داشته است.

سرمربی شمس‌آذر نوشت: «رحمان می‌سازد اعرابی می‌نوازد، اعرابی می‌سازد رحمان می‌نوازد… این پایان تلخ جدایی این زوج دوست داشتنی‌ است.»

دقیقی که ویدئویی از صحنه‌های بازی اعرابی و جعفری در خط حمله شمس‌آذر را انتشار داده، در ادامه متن احساسی و تلخ خود آورده است: «خوشحالم برای پیشرفت، بهبود شرایط فوتبالی و اقتصادی زندگی‌شان  و ناراحت برای شمس آذر مظلوم که برای دوام و ادامه حیات در لیگ فوتبال حرفه‌ای (خصولتی نه خصوصی) ایران بازیکنانش یکی پس از دیگری جدا می‌شوند و تیم فعال به معنای واقعی بخش خصوصی لیگ ایران  می‌بایست  به ناچار در چرخه تولید و ‌پرورش استعداد و فروش بازیکن برای تامین هزینه‌ها فعال و ادامه حیات دهد تا در رقابتی نابرابر با تیم‌هایی که از منابع دولتی ارتزاق  می‌کنند مانا بماند.»

سرمربی شمس‌آذر در ادامه نوشته: «این چه عدالتی است که یکی برای هزینه کرد مازاد بودجه مصوب کسر امتیاز می‌شود و یکی برای ادامه حیات با کف بودجه حداقلی مجبور به فروش بازیکن؟!»

دقیقی در پایان این متن گفت: «ضمن تقدیر و  تشکر از مالکین محترم و مدیر عامل عزیز برای استواری در این جنگ نابرابر، به این نکته اشاره می‌کنم ما پیش‌تر در روزهای سخت‌تر از این روزها ثابت کرده‌ایم چقدر خوب بلدیم صرف کردن فعل خواستن را…»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا