ورزش

واکنش تن‌هاخ به خط خوردن رشفورد: حقش بود!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که مارکوس رشفورد شایستگی حضور در یورو ۲۰۲۴ را نداشت.

به گزارش “ورزش سه”، رشفورد فصل گذشته روزهای بسیار سختی را در ترکیب منچستریونایتد سپری کرد و نتوانست درخششی را که دو فصل قبل برای این تیم به نمایش گذاشته بود تکرار کند و همین اتفاق باعث شد که گرت ساوت‌گیت او را به اردوی تیم ملی انگلیس برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا دعوت نکند.

این تصمیم سرمربی تیم ملی انگلیس با انتقادهای بسیاری مواجه شد و بسیاری از هواداران و ستاره‌های سابق این تیم معتقد بودند که این بازیکن باید در فهرست سه شیرها برای حضور در یورو ۲۰۲۴ قرار می‌گرفت و این شایستگی را داشت که آنها را در این مسابقات همراهی کند.

واکنش تن‌هاخ به خط خوردن رشفورد: حقش بود!

با این حال، به نظر می‌رسد که تن‌هاخ نظری متفاوت در این باره دارد و معتقد است که ساوت‌گیت تصمیم درستی درباره او گرفت. این مربی هلندی در گفتگو با NOS در این باره اظهار داشت:« گریلیش و رشفورد هر دو این فصل ضعیف ظاهر شدند. و وقتی شما نتوانید به استاندارد لازم برسید، شایستگی حضور در تیم ملی کشورتان را ندارید.»

رشفورد امیدوار است که شرایط در فصل آینده برای او به شکلی متفاوت پیش برود و بتواند بار دیگر به ستاره درخشان یونایتد تبدیل شود و این فرصت را داشته باشد که بار دیگر در ترکیب انگلیس به میدان برود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا