ورزش

واکنش رحمتی به اتلاف وقت بازیکنان آلومینیوم مقابل مس

سرمربی آلومینیوم می‌گوید از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل مس راضی است. 

به گزارش ایسنا، آلومینیوم و مس رفسنجان امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل رسیدند. مهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: در وهله اول به مردم رفسنجان و باشگاه مس بابت میزبانی و تیم خوبشان تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود و ما مس را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم آن‌ها به دنبال ارسال به نقاط کور هستند تا شیمبا و منشا به ما ضربه بزنند.
او افزود: بازیکنانم با تمام توان دفاع کردند. آن چیزی که من از بازیکنانم در تمرین دیدم، از فوتبالشان راضی نیستم. به هر حال به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. به تیم آقای ربیعی هم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم موفق باشند.
سرمربی آلومینیوم درباره وقت تلف کردن تیمش گفت: هزینه کرد دو باشگاه را مقایسه کنید. مس سه سال حفظ شده و این یکی از دلایل هماهنگی آن‌هاست. من با حرف شما درباره وقت تلف کردن موافق نیستم چرا که وقتی یک بازیکن نزدیک به ۶۰ بار می‌پرد، ممکن است خسته شود. ما خیلی منطقی اوقات تلف شده بازی پرسپولیس را درآوردیم که ۱۴ دقیقه بود اما ۶ دقیقه وقت تلف شده گرفته شد. در خیلی از صحنه‌های این بازی دکتر ما به داخل زمین نیامد تا وقت تلف نشود.
رحمتی درباره عضو کادر فنی آلومینیوم که بعد از دقیقه ۹۰ به بازیکنانش اشاره می‌کرد تا وقت تلف کنند، گفت: شما هم وقتی یک بر صفر از تیمی جلو باشید، ممکن است چنین واکنشی داشته باشید. من می‌توانستم در این بازی از ابتدا بگویم که رو به توپ‌های بلند بیاوریم اما خواستیم که روی زمین کار کنیم. شاید امروز در امر بازی‌سازی موفق نبودیم اما بازیکنانم از بند بند وجودشان مایه گذاشتند.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا