ورزش

واکنش سرمربی انگلیس به تبلیغ جنجالی بلینگام

جود بلینگام پس از سطح شگفت انگیزی که در فصل گذشته با رئال مادرید ارائه داد، یکی از امیدهای تیم ملی انگلیس در یورو 2024 خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی انگلیس که امشب با دیدار برابر صربستان کار خود را در یورو 2024 آغاز می‌کند، شامل بازیکنان جوان زیادی است که توسط گرت ساوت‌گیت به تیم ملی دعوت شده‌اند و هواداران از آنها انتظار کسب عنوان قهرمانی اروپا را دارند.

ساوت‌گیت همچنین گروهی از بازیکنان با تجربه که توانایی رهبری تیم را دارند، دعوت کرده تا به جوان‌ها کمک کنند که با فشارها مقابله کنند. به این ترتیب، هری کین، کایل واکر و دکلان رایس به همراه جود بلینگام مسئولیت هدایت تیم را بر عهده خواهند داشت که شامل بازیکنان زیادی است که تجربه بازی در تورنمنت‌های بزرگ را ندارند.

واکنش سرمربی انگلیس به تبلیغ جنجالی بلینگام

در این بین انتظارات از بلینگام پس از اولین فصل فوق‌العاده‌ با رئال مادرید که طی آن قهرمانی لیگ قهرمانان و لیگ اسپانیا را به دست آورد، به بالاترین حد خود رسیده است.

نکته جالب اینکه یک تیزر تبلیغاتی برای آدیداس به طور گسترده منتشر شده که در آن بیلینگام 20 ساله به عنوان ناجی انگلیس پس از شکست مکرر تیم ملی کشورش در تورنمنت‌های بزرگ معرفی شده است؛ تبلیغی که با انتقادات زیادی از طرف هواداران روبرو شد فشار زیادی به بازیکن وارد کرد.

ساوت‌گیت درباره تیمش به خبرنگاران گفت: مکانیسم کاری متفاوتی در این تیم وجود دارد که بازیکنان جوان زیادی را شامل می‌شود. من نمی‌خواهم بدون انجام هیچ کاری از اینجا بروم.

ساوتگیت درباره بلینگام نیز گفت: از نظر من او یکی از مهم‌ترین بازیکنان رئال مادرید است. او ذهنیتی بسیار خوب و همچنین توانایی سازگاری دارد. او در سنین پایین خیلی خوب سازگار شده است. او به عضویت تیم ما درآمد و به بزرگترین باشگاه جهان رفت. داشتن این بازیکنان با استعداد عالی است، اما مسئولیت انجام وظیفه بر عهده همه است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا