ورزش

واکنش صمیمی‌ترین دوست معروف به شایعه عجیب

مهدی مهدوی در گفت و‌گو با ورزش سه؛

مهدی مهدوی درباره شایعه عجیبی که درباره او و سعید معروف مطرح شده واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، سعید معروف در روزهای اخیر نام پر سر و صدای والیبال ایران بوده است. بازیکنی که این روزها در فنرباغچه ترکیه توپ می زند اما هنوز فصل تمام نشده شایعه داغ و البته جذابی در رابطه با این بازیکن مطرح شده است.

بر اساس گزارش ها باشگاه شهداب یزد، نماینده والیبال ایران به دنبال تقویت خود برای حضور قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا خواهان به خدمت گرفتن سعید معروف شده است. حتی گفته می شود که توافقات نهایی نیز در این زمینه صورت گرفته و کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران به زودی با شهداب قرارداد رسمی امضا خواهد کرد.

1838919

اما بعد از مطرح شدن حضور سعید معروف در شهداب شایعه عجیبی در برخی صفحات هواداری مطرح شد. جایی که گفته شد مهدی مهدوی پاسور شهداب از اقدام این باشگاه برای جذب معروف ناراحت شده و ممکن است در صورت رقم خوردن این انتقال قید حضور در جام باشگاه‌های آسیا را بزند. این در حالیست که همواره رابطه فوق العاده بین سعید معروف و مهدی مهدوی زبانزد بوده است.

در همین راستا گفت و گوی کوتاهی با مهدی مهدوی داشتیم که او در واکنش به این شایعه مطرح شده به ورزش سه گفت: “این حرف ها از کجا آمده است؟ یک سری از این پیج ها فقط به دنبال جلب توجه هستند. من و سعید رفاقت 17 ساله داریم و خود من اولین بار که این موضوع مطرح شد از آن استقبال کردم.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا