ورزش

واکنش لوا به شایعات بازگشت مسی: آزاردهنده بود!

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، می‌گوید شایعات متفاوتی که درباره بازگشت لیونل مسی به این باشگاه منتشر شده باعث ناراحتی او شده است.

به گزارش “ورزش سه”، لواندوفسکی در تابستان 2022 از بایرن جدا و راهی بارسلونا شد و در طول فصل گذشته به مهره کلیدی این تیم تبدیل شد.

گلزنی‌های او نقش مهمی در قهرمانی بارسا در رقابت‌های لالیگای فصل گذشته ایفا کرد و خیال ژاوی را تا حدودی از بابت خط حمله تیمش و قدرت هجومی آنها راحت کرد. 

رابطه نه چندان خوب این بازیکن با مسی به دلیل درگیری‌هایی که بر سر رای‌گیری در جوایز توپ طلا و جایزه بهترین بازیکن فیفا به وجود آمده بود، حواشی بسیاری را به همراه داشت که بسیاری معتقد بودند ممکن است با بازگشت این ستاره آرژانتینی تشدید شود اما لوا نظر دیگری دارد. 

1806449

این ستاره لهستانی در گفتگو با تی وی پی اسپورت در این باره اظهار داشت:« دنبال کردن اطلاعاتی که مدام به شما می‌گفتند امروز شانس او برای بازگشت 90 درصد است و روز بعد مدعی می‌شدند که شانس بازگشت او به بارسا فقط 10 درصد است منطقی نبود. چنین وضعیت آزار و ناراحتی بود.

دنبال کردن اطلاعات درست درباره بارسا دشوار است. بسیاری از اخبار توسط کسانی تولید می‌شود که درباره این تیم خوب یا بد می‌نویسند. وقتی می‌خواستم اطلاعاتی داشته باشیم، می‌دانستم باید با چه کسی تماس بگیرم تا بدانم شرایط به چه صورت است و چه احتمالاتی وجود دارد.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا