ورزش

واکنش مربی سنگال به حواشی جنجالی سادیو مانه

رازهای رختکن نباید فاش شوند

آلیو سیسه، مربی سنگال، از اینکه درگیری سادیو مانه با سانه در رختکن بایرن به بیرون درز کرده، ابراز تاسف کرد.

به گزارش “ورزش سه”، سادیو مانه که در جریان شکست 3-0 سه‌شنبه شب بایرن مقابل منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک‌‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مشاجره‌ای در زمین با لروی سانه، هم‌تیمی آلمانی‌اش، داشت، پس از سوت پایان بازی هم در رختکن تیم ضربه‌ای به صورت او زد که باعث خونریزی لب او شد. او از سوی بایرن مونیخ جریمه مالی شده و از بازی فردا برابر هوفن‌هایم نیز محروم خواهد بود.

1852113

آلیو سیسه، مربی تیم ملی سنگال، هم به این اتفاق واکنش نشان داد و گفت: «اتفاقات درون رختکن باید همانجا بمانند. ما قوانینی نانوشته در این مورد داریم. هر اتفاقی باید همانجا دفن شود. ما به آن رازهای رختکن می گوییم که نباید هرگز فاش شوند. برای من مهم، سلامتی و فرم خوب مانه است. دوست دارم او در بایرن بدرخشد چون قطعا به سنگال نیز کمک خواهد کرد. معتقدم سادیو در مسیر درستی قرار دارد و فراموش نکنیم که پنج ماه مصدوم و دور از میادین بود. بازیکن اگر فقط 10 روز دور از تمرینات باشد نیز کیفیتش افت خواهد کرد.»

1851522

سیسه ادامه داد: «مانه را آماده می بینم و حالا چالش‌های سختی پیش رو دارد تا دوباره اعتماد به نفسش را به دست بیاورد. او از این حیث فعلا مشکل دارد. مانه نیاز به چندین حضور متوالی در ترکیب ثابت دارد و امیدوارم در بایرن همچنان به او اعتماد کنند. من به این تیم بایرن باور دارم چون همه از ذهنیت قدرتمند یکدیگر آگاهند. حالا مهم است همه با این قضیه کار بیایند و کنار مانه باشند. مهم است مانه کنار سانه باشد و برعکس. بایرن از این اتفاق عبور خواهد کرد.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا