ورزش

واکنش پورموسوی به انتخاب مدیرعامل جدید: خداحافظی!

علت جدایی سیروس پورموسوی از استقلال خوزستان، چیزی جز تغییر مدیریت نیست.

به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته خبری از باشگاه استقلال خوزستان منتشر شد مبنی بر اینکه کیوان بابادی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شده و جای نجفی، مدیرعامل پیشین را می‌گیرد. به جز بابادی، مهدی‌پور (مدیر آکادمی فولاد) و صفرعلی جمال‌پور (عضو هیئت مدیره و مدیرعامل سابق استقلال خوزستان) برای این پست نامزد بودند که در نهایت بابادی به عنوان جانشین نجفی انتخاب شد.

این تصمیم با واکنش سرمربی آبی‌ها مواجه شد و او که در سفر کربلا است، با انتشار پیامی در اینستاگرام، انصراف خود را از ادامه همکاری با استقلال خوزستان اعلام کرد. البته قرارداد پورموسوی با خوزستانی‌ها به پایان رسیده و این اقدام برای این رخ داده که دست آنها برای انتخاب فرد بعدی باز باشد.

استقلال خوزستان امسال در دو هفته پایانی لیگ، در لیگ برتر ماندگار شد و بنابر اخبار موثق قرار بوده روز گذشته پورموسوی فهرست خود را به باشگاه ارائه بدهد و در عین حال باشگاه برای پرداخت ۴۰ درصد بدهی باقی‌مانده بازیکنان به او گارانتی بدهد. با این حال تصمیمی تازه ورق را برگردانده و پورموسوی که سابقه خوشی از همکاری با بابادی ندارد و در سال پیش‌تر دوره سختی را با همدیگر گذرانده‌اند، به نوعی از خوزستانی‌ها خداحافظی کرد.

با انتشار این پیام حالا همه منتظر تصمیم باشگاه برای شروع مذاکره با پورموسوی یا انتخاب گزینه جدیدی به جای این سرمربی باتجربه هستند که سابقه حضور در اغلب تیم‌های خوزستانی را داراست. در این باره بابادی با مسئولان گروه ملی تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا