ورزش

وتوی تصمیم وزارت ورزش/ فدراسیون سوارکاری: انتخابات ۲۱ خرداد برگزار می‌شود

فدراسیون سوارکاری اعلام کرد که مجمع انتخاباتی این فدراسیون ۲۱ خرداد سال جاری برگزار می‌شود و به صورت رسمی از سوی وزارت ورزش و جوانان در خصوص لغو یا عدم برگزاری انتخابات تصمیمی اعلام نشده است.

به گزارش ایسنا، درحالی که قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری شنبه ۲۱ خرداد سال جاری با حضور ۳ نامزد شامل محمدکاظمیان، ‌محمد اسد مسجدی و مسعود خلیلی برگزار شود، بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان به دلیل بررسی و رسیدگی به ادعاها و شکایت های واصله برخی کاندیداهای احراز پست ریاست این فدراسیون، با ۱۰ روز تعویق زمانی روبرو شد.
این اتفاق در حالی رخ داد که بر اساس اعلام مهدی ختار، دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری به ایسنا، تا کنون تعویق ۱۰ روزه انتخابات سوارکاری از سوی وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی به فدراسیون سوارکاری اعلام نشده است و هنوز تکلیف این مسئله مشخص نیست. بر اساس اعلام وی، نکته قابل تامل اینکه به دلیل حضور در انتخابات فدراسیون سوارکاری که قرار بود فردا (شنبه) ۲۱ خرداد برگزار شود، برخی روسای هیات های ورزشی به تهران سفر کرده اند و برخی در حال سفر به تهران هستند و تاکنون در مورد تعویق انتخابات چیزی به آن ها اعلام نشده است!
در نهایت و در شرایطی که وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاریی اعلام جدیدی نداشته است، در اطلاعیه ای که از سوی فدراسیون سوارکاری در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است که مجمع انتخاباتی این فدراسیون شنبه ۲۱ خرداد ساعت ۱۰ برگزار می شود.
در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه ها و دعوتنامه های قبلی از آنجا که به موجب اساسنامه فدراسیون های ورزشی مصوب هیات وزیران و تایید شورای نگهبان تاریخ تشکیل مجمع عمومی توسط هیات رییسه فدراسیون تعیین می شود و به موجب مصوبه هیات رییس فدراسیون سوارکاری تاریخ تشکیل مجمع عمومی انتخاباتی ۲۱ خردادماه سال جاری تعیین شده است و تاکنون به صورت رسمی از سوی وزارت ورزش و جوانان در خصوص لغو یا عدم برگزاری ابلاغ صورت نگرفته است. مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون سوارکاری ساعت ۱۰ صبح شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ در محل سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد و از تمامی اعضا مجمع مجدد دعوت به عمل می آید در مجمع حضور بهم رسانند.

انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا