ورزش

وحشت ژاوی از رئال قبل از ال‌کلاسیکو

مراقب باشید، آنها زخم خورده‌اند

در مستند جدید بارسلونا مشخص شده ژاوی قبل از ال‌کلاسیکوی برگشت فصل قبل لالیگا برابر رئال دچار ترس و اضطرابی شدید شده بود.

به گزارش “ورزش سه”، ژاوی هرناندز همیشه احترام و تحسین خود را نسبت به رئال مادرید نشان داده است، به ویژه به خاطر توانایی آنها در رقابت و موفقیت در حساس ترین لحظات فصل. 

در فصل دوم سریال «FC Barcelona: A Era New»، که از پرایم آمازون پخش می شود، ژاوی بار دیگر ترس خود را هنگام رویارویی با رئال نشان می دهد، به خصوص وقتی رئال برای اعاده حیثیت و غرور جریحه دار شده وارد ال‌کلاسیکو می شود. همانطور که در فصل گذشته اتفاق افتاد، زمانی که مردان آنچلوتی با 9 امتیاز کمتر از بارسلونا در لالیگا وارد نوکمپ شدند (بازی برگشت لالیگای فصل قبل).

1921611

شور و حرارت و فریادهای ژاوی قبل از بازی به وضوح ترس او از درخشش احتمالی رئال مادرید در نوکمپ را منعکس می کرد. او در رختکن خطاب به بازیکنانش گفت: «آنها از ما عقب هستند و زخم خورده اند. آنها می آیند تا پیروز شوند، بجنگند و بازی تهاجمی انجام دهند. برای آنها این یک فینال است. تکرار می کنم، آنها برای غرورشان بازی می کنند. آنها می آیند که ما را شکست دهند. آنها دشوار و خطرناک هستند. والورده، وینیسیوس، رودریگو، بنزما هیولاهای رئال هستند. این رئال است و یادتان نرود با چه تیمی بازی داریم.»

1834111

ژاوی حتی چند ساعت قبل از بازی زمانی که در حال رانندگی به سمت نوکمپ بود، کار را پیچیده” می‌دانست زیرا رئال مادرید وقتی زخم خورده باشد، همیشه خطرناک‌تر است.

بارسلونا در نهایت با نتیجه 2-1 با گلی که فرانک کسیه در وقت های تلف شده به ثمر رساند، به پیروزی رسید. خود ژاوی پس از بازی در صحبت با جوردی کرویف، آن پیروزی را باور نمی‌کرد. بارسا با آن برتری فاصله را به 12 امتیاز رساند و قهرمانی اش را تقریبا قطعی کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا