ورزش

وحید امیری حتما به بازی الدحیل می‌رسد!

نظر جالب بیرانوند در مورد مصدومیت کاپیتان؛

علیرضا بیرانوند می‌گوید وحید امیری هم مانند خودش زودتر از زمان معمول دوران مصدومیتش را سپری می‌کند.

به گزارش “ورزش سه”، مصدومیت وحید امیدی از ناحیه همسترینگ در بازی با النصر به حدی بود که او پیش از سوت پایان زمین را ترک کرد و سرخ‌ها ۹ نفره کار را به پایان رساندند.

حال علیرضا بیرانوند که به طرز شگفت انگیزی خیلی زودتر از حد معمول دوره درمان مصدومیش را پشت سر گذاشته بود، معتقد است وحید امیری هم به بازی الدحیل خواهد رسید.

بیرانوند در این خصوص گفت: من یک خبر خوب بدهم. با جنگندگی‌ای که از وحید امیری دیدم و می‌بینم، وحید امیری مقابل دحیل بازی می‌کند. من می‌گویم بازی می‌کند. همانجور که آقای بیرانوند پنج هفته مصدوم بود و بعد از شش روز بازی کرد، وحید امیری اگر قرار است دو ماه دور باشد، هشت روزه بازی می‌کند!

بیرانوند که با تعجب میثاقی مواجه شده بود در این خصوص ادامه داد: فرمول خاصی نیست و آن اراده است. اگر اراده قوی داشته باشی این اتفاق می‌افتد. آن حس و انرژی که به خودت می‌دهی مهم است. امیری شخصیت بزرگی دارد و با مصدومیت‌های بدتر از این هم خودش را رسانده است. مخصوصا الان که دوست دارد بازی کند. او بعد از بازی النصر از همه ما هم ناراحت شده بود و می‌خواهد بازی الدحیل جبران کنیم. من این قول را می‌دهم که وحید هم کنارمان است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا