ورزش

ورود مهره‌های خطرناک و گلزن ایران به زمین

چهار بازیکن هجومی تیم ملی ایران به‌عنوان یار جانشین مقابل اروگوئه به میدان رفتند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی ایران در دیدار تدارکاتی امروز مقابل اروگوئه نمایش پایاپای و خوبی ارائه کرده و هم‌اکنون که ۸۰ دقیقه از بازی سپری شده، با تساوی بدون گل در جریان است، اما کارلوس کی‌روش با تغییرات هجومی سعی کرده شانس گلزنی ایران را بالاتر ببرد و در دقایق پایانی شانس رسیدن به تور دروازه حریف را پیدا کنند.

پس از اینکه امیر عابدزاده در یک تغییر اجباری جانشین علیرضا بیرانوند شد و نخستین تعویض ایران مقابل اروگوئه لقب گرفت، کارلوس کی‌روش چهار مهره هجومی را وارد زمین کرد تا توان دوباره‌ای به خط حمله تیمش بدهد و بیشتر از قبل به دروازه اروگوئه نزدیک شوند.

مهدی طارمی که نامش در ترکیب اولیه تیم ملی قرار نگرفته و برخلاف انتظار نیمکت‌نشین شده بود، در دقیقه ۶۸ به زمین آمد و جانشین علیرضا جهانبخش شد تا حضور این بازیکن تازه نفس و گلزن موجب شود ایران با این بازیکن هم برای گلزنی شانس خود را امتحان کند.

احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده و کریم انصاری‌فرد نیز دیگر بازیکنانی بودند که همراه با مهدی طارمی وارد زمین شدند و به ترتیب جای سید ابوالفضل جلالی، مهدی ترابی و سردار آزمون را گرفتند.

حضور نوراللهی موجب شد تا او در کنار سعید عزت‌اللهی به‌عنوان هافبک‌های دفاعی بازی کنند و احسان حاج‌صفی از این پست به دفاع چپ و جایی که ابوالفضل جلالی حضور داشت، منتقل شود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا