ورزش

ورود پیکان به پرونده مس: تکلیف را روشن کنید!

باشگاه پیکان با توجه به حواشی اخیر درباره مس رفسنجان نامه‌ای را به سازمان لیگ ارسال کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، با گسترده‌تر شدن ابعاد پرونده باشگاه مس رفسنجان و تخلفات رخ داده در سال‌های گذشته در این باشگاه، اخباری متعددی به گوش می‌رسد. در این خصوص امروز مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال نامه‌ای را به رییس دادگستری استان کرمان نوشت و خواهان جزییات پرونده شد تا در صورت مشکوک بودن برخی نتایج تصمیمات لازم اتخاذ شود.

از سوی دیگر کشوری‌فرد دبیر سازمان لیگ در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در صورت محرز شدن تغییر نتایج برخی بازی‌های مس رفسنجان از سوی دادگاه احتمال دارد مس رفسنجان سرنوشتی مشابه یوونتوس را تجربه کند و راهی دسته‌های پایین‌تر شود.

در چنین شرایطی باشگاه پیکان که یکی از تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته اول است، خواهان تعیین تکلیف در این خصوص هستند. در صورتی که مس رفسنجان به لیگ پایین‌تر برود، آنوقت بر اساس قوانین سهمیه پیکان در لیگ برتر حفظ می‌شود و به همین خاطر خودروسازان طی نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ خواهان تعیین تکلیف شدند.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما ، مسئولان سازمان لیگ نامه‌ای را از طرف باشگاه پیکان دریافت کردند که در آن خودروسازان خواهان رسیدگی به ماجراهای پیش آمده در مس رفسنجان شده‌اند. پیکانی‌ها که قصد دارند برای فصل آینده خود برنامه‌ریزی کنند خواهان تعیین تکلیف در این خصوص شده‌اند  و حالا باید دید تصمیم نهایی در این ماجرا چه زمان اتخاذ و اعلام می‌شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا