ورزش

وریا: دوست دارم استقلال باشخصیتی داشته باشیم

فرهاد مجیدی همیشه سرش بالاست؛

کاپیتان محبوب استقلال تاکید کرد انتقادات او از جواد نکونام ارتباطی با مشکلات شخصی او با این سرمربی نداشته است.

به گزارش ورزش سه، وریا غفوری هفته گذشته در یک مصاحبه جنجالی درباره ناکامی استقلال در کسب عنوان قهرمانی صحبت کرد و انتقاداتی را نسبت به جواد نکونام به زبان آورد. این موضوع واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت و در این بین امیرحسین صادقی با جملاتی تند به اظهارات وریا پاسخ داد.

کاپیتان سابق استقلال که در آن گفتگو عنوان کرده بود جواد نکونام از شایستگی و شرایط لازم برای هدایت استقلال برخوردار نیست، امروز در حاشیه دوره مربیگری سطح A آسیا در گفتگویی با خبرنگاران در این باره توضیح داد.

او در خصوص حضور در دوره مربیگری و ورودش به عرصه مربیگری گفت: امروز روز اول دوره است و امیدواریم بتوانیم از تجربیات اساتید و دانسته‌هایشان استفاده کنیم و این دوره را به خوبی و خوشی به پایان برسانیم. دنیای مربیگری خیلی متفاوت‌تر از دنیای بازی است. اول سعی می‌کنم دانشم را ارتقا بدهم و این دوره‌ها را بگذرانم تا بتوانم در یک فرصت عالی وارد چرخه مربیگری شوم و به سهم خودم کمک کنم.

او درباره صحبت‌های خود درباره جواد نکونام و واکنش امیرحسین صادقی به اظهاراتش عنوان کرد: من به عنوان یک استقلالی، تمام دغدغه‌ام استقلال است و همیشه دوست دارم پرچم این تیم بالا باشد. همیشه با تمام وجودم برای این تیم بازی کردم و قلبم با این تیم بوده است. الان که در این چرخه نیستیم، مثل هواداران هستیم و ناراحت می‌شویم. دوست داریم تیم‌مان قهرمان شود و استقلال باشخصیتی داشته باشیم؛ استقلالی که همیشه به آن می‌بالیم. هرچه گفتم، نقطه نظراتم بوده و فکر می‌‌کنم نظر هر کسی محترم است.

وریا: دوست دارم استقلال باشخصیتی داشته باشیم

وی افزود: من هم یک توصیه به هلدینگ داشتم و امیدوارم که خروجی اتفاقات در انتها این باشد که استقلال بتواند پیشرفت داشته باشد و ما بتوانیم به آن ببالیم و به این تیم افتخار کنیم و هواداران هم لحظه‌های خوبی را تجربه کنند، چون تنها ملاک، قهرمانی نیست. درست است که قهرمانی مهم است، اما آنچه برای تیم ما مهم است، آن شخصیت تیمی است که همه هواداران در این ۸۰ سال قدمت به آن بالیده‌اند. انشاالله در ادامه هم این تیم موفق باشد و بیشتر مایه افتخار هواداران شود.

وریا در واکنش به اینکه برخی معتقدند صحبت‌های او به دلیل مشکلاتی بود که در فولاد با جواد نکونام داشت، گفت: من اگر می‌خواستم شخصی صحبت کنم، یک جور دیگر صحبت می‌کردم. بحث من اصلا شخصی نبوده و اگر نیاز باشد یک روز شخصی صحبت کنم، همه چیز را باز می‌کنم. من فقط به عنوان یک هوادار و دوستدار استقلال، نظرات خودم را بیان کردم و امیدوارم خروجی و تاثیری برای این تیم بزرگ داشته باشد. شدیدا این موضوع را رد می‌کنم.

او ادامه داد: اصلا بحث خصومت شخصی وجود ندارد. ما حق نداریم خصومت شخصی‌مان را نسبت به چنین تیم بزرگی وارد کنیم. هیچ مربی و بازیکنی حق ندارد سهمی بخواهد، چون این تیم برای مردم است و میلیون‌ها عاشق دارد و دور از انصاف است که یک نفر با خصومت شخصی صحبت کند یا سهم خواهی کند. هر کسی می‌تواند به این تیم کمک کند، باید کند. مردم و رسانه‌ها هستند و با گذر زمان مشخص می‌شود که هر کسی به چه قصدی صحبت کرده و عملی انجام داده است.

کاپیتان استقلال در پاسخ به اینکه تیم فرهاد مجیدی با تیم جواد نکونام چه تفاوتی داشت، اظهار داشت: من دوست ندارم امروز در مورد تفاوت‌ها صحبت کنم. فرهاد مجیدی برای من یک شخصیت فوق‌العاده‌ قابل احترام است. او کاری کرد کارستان. واقعا رکورد زد، قهرمانی به دست آورد و سرش بالاست. نه فقط من، بلکه وظیفه تمامی اهالی فوتبال است که با احتران درباره ایشان صحبت شود. ایشان جایگاه خودش را در قلب هواداران استقلال دارد. من نمی‌خواهم مقایسه کنم. امیدوارم در انتها استقلال و مدیران و کسانی که تصمیم‌گیرنده هستند، به نتیجه‌ای برسند که این تیم بتواند رشد و ارتقا پیدا کند و در انتقا موفقیت و جام به دست بیاورد.

غفوری درباره اینکه آیا سال آینده روی نیمکت تیمی در لیگ برتر حضور خواهد داشت، با خنده پاسخ داد: این تصمیم من نیست و باید از مدیران باشگاه‌ها بپرسید. ما آمدیم دوره‌مان را بگذرانیم و در انتها ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

او در پایان درباره حضورش در استادیوم آزادی در دیدار استقلال و گل‌گهر گفت: من در طول آن هفته هم تیم را حمایت کردم. بعد از آن تساوی، احساس کردم که استقلال به حمایت همه جانبه نیاز دارد و من هم وظیفه خودم دانستم که هم حمایتم را اعلام کنم و هم یک انرژی مثبت به بازیکنان و یک شور و هیجان به هواداران بدهیم. خودم هم در استادیوم حضور پیدا کردم. متاسفانه مشکلاتی پیش آمد که من نتوانستم مثل بقیه دوستان در جایگاه حضور پیدا کنم. پرداختن به این موضوع درست نیست اما امیدوارم مشکلات حل شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا