ورزش

وسلین: برابر اسپانیا به آنچه می‌خواستم نرسیدیم/ کارمان سخت‌تر شد

هندبال قهرمانی جهان – لهستان

سرمربی تیم ملی هندبال هر چند از عملکرد شاگردانش در برابر اسپانیا راضی است اما می گوید به آنچه در این دیدار به دنبالش بود نرسیده. وی تاکید کرد که کار ایران در مرحله بعد سخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان از ۲۱ دی الی ۹ بهمن ماه با حضور ۳۲ تیم به میزبانی مشترک دو کشور لهستان و وسوئد برگزار می‌شود.

تیم ایران در دومین حضور خود در این رقابت‌ها در مرحله گروهی و مقدماتی در گروه نخست با تیم‌های مونته نگرو، شیلی و اسپانیا هم گروه بود که با قبول دو شکست برابر تیم‌های اسپانیا و مونته نگرو و یک برد مقابل شیلی برای اولین بار در تاریخ به دور دوم و اصلی مسابقات جهانی راه یافت.

سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران کشورمان بعد از شکست ۳۵ بر ۲۲ شاگردانش برابر تیم قدرتمند اسپانیا، گفت: به تیم اسپانیا بابت این برد تبریک می‌گویم، مسابقه سختی برای ما بود. باید بهتر کار کنیم. ما سه دیدار سخت در مرحله بعدی داریم که باید به روی آن‌ها تمرکز کنیم و برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وسلین ویوویچ در پاسخ به این سوال که نظر او در رابطه با بازی مقابل اسلوونی که زمانی سرمربی این تیم بوده است، چیست عنوان کرد: من اهل مونته‌نگرو هستم اما مقابل این تیم هم بازی کردیم و اگر بخواهیم این‌جوری نگاه کنیم، همه بازی‌ها برای من حکم احساساتی شدن دارد. اسلوونی تیم قوی است و بازی خوبی ارائه می‌دهد. در بخش‌های مختلف عملکرد خوبی داشتند و مانند تمام بازی‌ها سعی می‌کنیم مقابل این تیم هم بجنگیم تا مرحله به مرحله بهتر شویم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

وی همچنین در مورد بازی تیمش برابر اسپانیا اظهار داشت: در بازی با اسپانیا آنچه می‌خواستم نشد اما از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم رضایت دارم. شرایط خیلی سختی بود. همه بازی خوب تیم اسپانیا را می‌دانستند و از قدرت آنها آگاه بودند.

سرمربی تیم ملی هندبال مردان کشورمان خاطرنشان کرد: من تلاش کردم انگیزه بازیکنانم بالا برود اما آنچه که می‌خواستم نشد. البته از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم رضایت دارم و خوشحالم که در دور دوم مسابقات حضور داریم.

وی در مورد حضور تیم ایران در دور دوم و هم گروهی با تیم‌های فرانسه، اسلوونی و لهستان هم بیان داشت: شرایط سختی است. باید به مرحله بعد فکر کنم و بازی‌های آنها را ببینم و آنالیز کنم. مخصوصاً باید بازی‌های فرانسه و اسلوونی را آنالیز کنم.

طبق برنامه بازی‌ها در گروه اول از مرحله دوم، تیم‌های اسپانیا و فرانسه، مونته نگرو، اسلوونی، ایران، لهستان قرار دارند. تیم‌های هم گروه از دور مقدماتی بازی رودر روی نداشته و امتیازات مرحله قبل بازی‌های رودروی آنها را در این مرحله محاسبه می‌کنند. به این ترتیب تیم ایران با احتساب دو شکست برابر اسپانیا و مونته نگرو و اختلاف گل‌های زده و خورده شده در حال حاضر بدون امتیاز در رده ششم قرار دارد.

محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، امیدرضا سرپوشی، مجتبی حیدرپور، محمدرضا اورعی، سلامان بربط، افشین صادقی، شهاب صادق‌زاده، وحید مسعودی، محمدمهدی بهنام‌نیا، میلاد قلندری، پویا نوروزی‌نژاد، محمد کیانی، مهرداد صمصامی، یاسین کبیریان‌جو، رضا یادگاری دهکردی، سیدمهدی موسوی، صابر حیدری، محمدرضا کاظمی و علی کوهزاد، ۲۰ ملی‌پوش منتخب ووسلین ووویچ در تیم ملی در این رویداد می‌باشند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا