ورزش

وطنی، نقطه عطف برای پدیده لیگ بیست و دوم

سامان فلاح از سومین دیدار فصل با اعتماد مورایس به ترکیب اصلی گل گهر رسید.

به گزارش “ورزش‌ سه”، فرایند انتقال سامان فلاح از پیکان خیلی طولانی شد. او مورد توجه تمام مدعیان قهرمانی لیگ برتر قرار داشت، اما درنهایت تصمیم گرفت گل‌گهر را برای ادامه مسیر حرفه‌ای خود انتخاب کند.

این بازیکن که فصل گذشته توانست نامش را در میان اهالی فوتبال مطرح کند و سود خوبی را به حساب پیکانی‌ها با جدایی از این تیم واریز کرد، به دلیل دیر اضافه شدن به اردوی گل‌گهر و سخت‌گیری‌ای که اوزونیدیس برای اضافه کردن او به ترکیب اصلی داشت، در دو هفته ابتدایی لیگ بیست و سوم برابر فولاد خوزستان و سپس پیکان نتوانست به ترکیب اصلی راه پیدا کند، اما سرانجام از هفته سوم به ترکیب اصلی رسید و توانست نقش مهمی در ثبت سومین کلین‌شیت سرمه‌ای پوشان سیرجانی ایفا کند.

سرمربی یونانی برای اضافه کردن فلاح البته کار ساده‌‎ای نداشت و مجبور به قلم گرفتن روی نام علیرضا آرتا شد که در دو بازی ابتدایی عملکرد خوبی برای تیمش ارائه داده بود. 

مصاف برابر نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی قائمشهر را می‌توان نقطه عطف سامان فلاح در تیم جدیدش دانست و باید دید این ماجراجویی که از هفته سوم آغاز شد، درنهایت در چه جایی و با انتقال به چه تیمی برای این مدافع مستعد 22 ساله پایان خواهد یافت.

1916698

عکس‌ها: جواد نادری‌پور

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا