ورزش

وقتی عجله کار دست نساجی می‌دهد

سرمربی نساجی می‌گوید عجله باعث شد کارهای تاکتیکی تیمش برای به گل رسیدن ثمری نداشته باشد.

به گزارش ایسنا، حمید مطهری، سرمربی تیم فوتبال نساجی، پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر ملوان در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: بازی زیبا و تاکتیکی بود. با توجه به این که گفته بودم شکست برابر سپاهان را باخت نمی‌دانم، این تساوی تلخ بود و اندازه یک شکست برایم تلخ بود. طوفانی شروع کردیم اما متاسفانه بازی مساوی شد. دارم سعی می‌کنم ذهنیت برنده و قرار گرفتن در بالای جدول را در آن‌ها ایجاد کنم. 
وی ادامه داد: روی صحنه گل اول، کمی مشکوک است اما گل نخست ملوان روح ما را پایین آورد. فوتبال پویایی را شاهد بودیم. هم روی اوت‌های ملوان و هم روی ضدحمله‌های این تیم، به بازیکنانم شناخت داده بودیم و روی آن‌ها در تمرینات کار کرده بودیم و به خاطر همین، این تساوی را شکست می‌دانم. 
مطهری اضافه کرد: از کیفیت چمن انتظار بیشتری داشتم اما توقعم این است که در تعطیلات پیش رو، زمینی فراهم شود که در شان مردم باشد. البته این بهانه‌ای برای تساوی نیست و کیفیت چمن برای انجام کار تاکتیکی خوب بود. در لیگ برتر امسال، بازی آسان نخواهیم داشت. همه تیم‌ها زحمت کشیده‌اند و باید از نظر ذهنی توانمندتر باشیم تا برنده باشیم.
سرمربی نساجی درباره بازی سردرگم تیمش در نیمه دوم تصریح کرد: برای نظر شما و کارشناسان احترام قائلم اما بازیکنان ما چون برای به گل رسیدن عجله داشتیم، این ریتم بازی ما را خراب کرد. با بازیکنان در بین دو نیمه صحبت کرده بودیم که توپ‌ها را یا به کانال‌های راست و چپ ببریم یا ایستگاهی بگیریم که روی گل دوم ما این اتفاق افتاد. حضور و تشویق هواداران عطش و عجله ما برای به گل رسیدن را زیاد کرده بود.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا