ورزش

ویدال: رویایم بازی در فلامنگو است/ مو‌هایم را روشن کردم تا مربی مرا بهتر ببیند!

هافبک شیلیایی تیم فوتبال اینتر برای بازگشت به آمریکای لاتین و بازی در یکی از تیم‌های پارافتخار برزیل ابراز تمایل کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرتورو ویدال که در پایان فصل جاری قراردادش با اینتر به پایان می‌رسد، به تمدید قراردادش با این تیم خیلی امید ندارد و از همین حالا دارد برای آینده‌اش در تیمی دیگر برنامه‌ریزی می‌کند.

ویدال 34 ساله که تابستان امسال می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از اینتر جدا شود، به شبکه TNT اسپورت گفت: من واقعاً تیم فلامنگو را دوست دارم. حرکت رئیس این باشگاه در ملاقاتی که با هم داشتیم، زمانی که پیراهن این تیم را به من هدیه داد واقعاً مرا تحت تأثیر قرار داد. من رؤیای بازی در این تیم را دارم و امیدوارم که خیلی زود در آنجا بازی کنم. به محض اینکه بفهمم مدیریت باشگاه مرا می‌خواهد، هر کاری بتوانم انجام می‌دهم به آنجا بروم.

ویدال افزود: فصل اروپایی حرفه‌ من ممکن است به پایان برسد. نمی‌دانم زمان درستی برای انجام این کار است یا نه اما اگر این اتفاق رخ دهد، هدف بعدی‌ام این است که با فلامنگو قهرمان شویم. آنها تیمی جنگنده دارند و به نظرم بهترین تیم آمریکای جنوبی هستند.

هافبک شیلیایی اینتر درباره انتقاداتی که از هم‌تیمی‌ و هموطنش الکسیس سانچس به خاطر دریافت کارت قرمز در بازی برگشت اینتر مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان صورت می‌گیرد، عنوان کرد: من که او را خوب و خوشحال می‌بینم. بله، الکسیس مانند یک شیر در قفس است. یکی مانند او باید بازی کند. دیدن او روی نیمکت با همه کارهایی که در زمین بازی انجام داده سخت است. من اما نمی‌خواهم در تصمیمات مربی دخالت کنم.

ویدال سپس درباره اینکه چرا تصمیم به روشن کردن رنگ موهایش گرفته توضیح داد و اظهار داشت: فقط برای تنوع این کار را کردم. شاید با این تغییر رنگ، سرمربی بیشتر مرا بببیند چون خیلی وقت است که بازی نکرده‌ام.

ستاره سابق تیم‌های بارسلونا و یوونتوس درباره آینده‌اش و اینکه آیا برنامه‌ای برای مربیگری دارد، گفت: اگر خدا بخواهد، می‌خواهم سرمربی تیم ملی شیلی بشوم. من دارم با تماشای فیلم بازی‌های فوتبال خودم برای مربیگری آماده می‌کنم. سیستم بازی مورد علاقه‌ام هم 3-3-4 است. هدفم این است که اول هدایت یک تیم باشگاهی را برعهده بگیرم و پس از آن تیم ملی شیلی.

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا