ورزش

وینیسیوس این فکر را از سرش بیرون کند

هشدار کارلتو به ستاره برزیلی

کارلو آنچلوتی به وینیسیوس گفته که اصلا به خودش فشار وارد نکند چون از او در دربی برابر اتلتیکو استفاده نخواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید فصل را با بحران مصدومیت آغاز کرده تا جایی که تیبو کورتوا و ادر میلیتائو پس از پارگی رباط صلیبی و عمل جراحی تقریبا تمام فصل را از دست می دهند. آردا گولر نیز تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما بازگشت او ممکن است ماه آینده باشد. وینیسیوس، دنی سبایوس و فرلاند مندی دیگر مصدومان رئال مادرید هستند.

1921606

باشگاه در مواجهه با این وضعیت آسیب‌دیدگی به‌ویژه آسیب‌های عضلانی، کاملاً موضعی مشخص دارد: اینکه ریسک در این مورد باید صفر باشد. کادر فنی قرار نیست هیچ یک از مصدومان را مجبور به بازگشت کند، حتی اگر ریکاوری آنها خوب پیش برود. 

این مورد به خصوص در مورد وینیسیوس است که تلاش دارد دوره نقاهتش را کوتاه کند و در دربی 17 روز دیگر برابر اتلتیکو بازی کند، اما آنچلوتی به وینیسیوس گفته که فکر این کار را از سرش بیرون کند چرا که او روی هیچ بازیکنی ریسک نخواهد کرد.

1916985

مصدومیت های ابتدای فصل باعث نگرانی شدید باشگاه شده و زنگ خطر به صدا درآمده است. از این رو، قانونی که باید در تیم رعایت شود، حداکثر احتیاط و ریسک صفر است. رئال حالا به ویژه نگران است که ملی پوشانش را در فیفا دی پیش رو به دلیل مصدومیت از دست بدهد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا