ورزش

پاداش جالب ناگلزمان: تعطیلی وسط یورو

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، به بازیکنانش اجازه داد به پاداش عملکرد درخشان برابر اسکاتلند یک روز در کنار خانواده‌هایشان باشند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی آلمان شب گذشته و در دیدار افتتاحیه رقابت جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اسکاتلند به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۱-۵ شکست دهد و نشان دهد که آماده است تا در این مسابقات و به پشتوانه هوادارانش یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی باشد.

عملکرد درخشان بازیکانن آلمان باعث شد که بسیاری از رسانه‌ها، کارشناسان و فوتبال‌دوستان لب به تحسین آنها بگشایند و حالا آنها را از مدعیان کسب جام در این مسابقات بدانند، انتظاری که شاید تا پیش از این بازی و به واسطه عملکرد و نتایج این تیم در چند تورنمنت اخیر وجود نداشت.

پاداش جالب ناگلزمان: تعطیلی وسط یورو

حالا اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که ناگلزمان به بازیکنانش به خاطر این نمایش قابل تحسین پاداش داده و به خانواده‌هایشان اجازه داده که امروز را به ملاقات‌شان بیایند و گفته است که آنها را با یکدیگر تنها گذاشته است تا از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

بازی بعدی تیم ملی آلمان در مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ روز چهارشنبه برابر تیم ملی مجارستان برگزار خواهد شد و روند آماده‌سازی این تیم برای آن دیدار قرار است از فردا آغاز شود. 

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا