ورزش

پاداش صدهزار دلاری در انتظار خاتون بم

ای اف سی از پاداش قابل توجه برای تیم‌های حاضر در اولین دوره لیگ قهرمانان زنان آسیا پرده برداشت.

به گزارش “ورزش سه”، تیم خاتون بم که با پیروزی مقابل ملوان موفق شد عنوان قهرمانی لیگ زنان کشور را به دست بیاورد، خود را آماده حضور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا می‌کند که برای اولین بار برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها با حضور 22 تیم استارت خواهد خورد که البته 8 تیم از همین حالا حضور خود در مرحله گروهی را استارت زدند و 14 تیم دیگر برای کسب چهار سهمیه باقیمانده در بازیهای پلی آف به مصاف هم خواهند رفت.

با این حال ای اف سی سورپرایز جالبی را هم داشته و اعلام کرده که 12 تیم حاضر در مرحله گروهی پاداش حداقل صدهزار دلاری در اختیار تمام تیم‌ها خواهد بود و در ادامه این عدد می‌تواند با موفقیت تیم‌ها افزایش پیدا کند.

ای اف سی در این خصوص نوشت:
لیگ قهرمانان آسیا که به عنوان نمایشی هیجان‌انگیز از فوتبال باشگاهی زنان در سطح بالا قرار دارد، دارای یک کیف جایزه جذاب نیز خواهد بود – هر باشگاه شرکت‌کننده در مرحله گروهی حداقل 100000 دلار آمریکا دریافت خواهد کرد که بسته به آن، پول اضافی در دسترس است. در مورد جایگاه‌های نهایی خود، به این معنی که اولین قهرمانان تاریخ مسابقات معتبر می‌توانند انتظار داشته باشند که تا 1.3 میلیون دلار پاداش دریافت کنند.

به این ترتیب در صورتی که تیم زنان خاتون بم بتواند از سد دور پلی آف به سلامت عبور کند، پاداش ویژه‌ای را خواهد داشت که با نرخ فعلی دلار بیش از پنج میلیارد تومان ارزش دارد و در صورت وصول می‌تواند بودجه این باشگاه را دستخوش تغییر و تحول جدی کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا