ورزش

پادشاه بسکتبال دنیا در عربستان

ستاره تیم لس‌آنجلس لیکرز سه روز مهمان عربستانی‌ها خواهد بود و در تمرینات تیم‌های پایه این کشور شرکت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، لبرون جیمز، ستاره افسانه‌ای دنیای بسکتبال، به دعوت وزارت ورزش عربستان راهی ریاض شد تا در کمپ تمرینی تیم‌های بسکتبال این کشور حضور یابد. ستاره آمریکایی در دو جلسه تمرینی با بسکتبالیست‌های نوجوان عربستانی و تعدادی از بازیکنان این کشور شرکت کرد و قرار است حضور جیمز در عربستان سه روز طول بکشد.

غسان طاشکندی، رئیس فدراسیون بسکتبال عربستان نیز با ابراز خوشحالی از دیدار ستاره لبرون جیمز گفت: ما مفتخریم که امروز به لبرون جیمز در عربستان سعودی خوش آمد بگوییم. با دیدن عکس العمل بازیکنان و لبخند بر لبان آنها هنگام ورود او به سالن، همه ما احساس خوشحالی زیادی کردیم. می‌خواهم از او به خاطر شور و شوقی که در طول جلسه تمرین نشان داد و برای اینکه وقتش را برای الهام بخشیدن به نسل جدید بازیکنان زن و مرد در ورزش ما مهیا کرد، تشکر کنم.

1923157

قهرمانی تور جهانی بسکتبال 3×3 سال گذشته در جده برگزار شد و‌ قرار است تا عربستانی‌ها پس از فوتبال روی بسکتبال نیز سرمایه‌گذاری را آغاز کنند.

گفتنی است که لبرون جیمز کافی به پادشاه 20 سال پیش فعالیت خود را در NBA آغاز کرد و در آنجا رکوردهای برجسته بسیاری را شکسته است. چهار بار قهرمان NBA، چهار بار جایزه MVP در لیگ، چهار بار جایزه MVP در دیدار فینال و همچنین دو طلای المپیک از جمله افتخارات این ستاره آمریکایی هستند.

1923155
1923156
1923154

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا