ورزش

پاسخ خنده‌دار آلیسون درباره برد لیورپول (عکس)

در پی اثرگذاری شگفت انگیز داروین نونیز در پیروزی دراماتیک لیورپول برابر نیوکسل، آلیسون بکر پاسخ جالبی به خبرنگاران داد.

به گزارش “ورزش سه”،این ستاره اروگوئه‌ای که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، با زدن دو گل کمک کرد تا لیورپول ۱۰ نفره، شکست ۱-۰ مقابل نیوکسل را به پیروزی ۲-۱ تبدیل کند.
شاید آلیسون بکر پیروزی دراماتیک لیورپول را به بهترین شکل خلاصه کرد، وقتی از او خواسته شد آن را در یک کلمه خلاصه کند. او به جای آن سه بار گفت: «نونیز! نونیز!! نونیز!!!” و سپس به همراه هم‌تیمی‌اش که کنار او ایستاده بود، شروع به خندیدن کرد.
دو گل داروین نونیز سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد و علاوه بر آن لیورپول از او به عنوان یک کاتالیزور برای برگرداندن وضعیت تیم از شرایط ناامیدکننده فصل گذشته به امیدواری به آینده ای درخشان استفاده کرد، این کاری بود که او انجام داد.

1917032

دوست و هم تیمی او بکر – که لحظه الهام بخشی را با یک سیو حیرت انگیز برای حفظ تیمش در بازی فراهم کرد – احساس کرد که باید در مورد نونیز که فصل اول سختی را در آنفیلد پس از انتقال رکوردشکنانه اش تحمل کرده است، صحبت کند. 
” داروین. فکر می کنم باید در مورد او صحبت کنیم، دو گل شگفت انگیزی که او خلق کرد. به سرانجام رساندن این دو موقعیت آسان نبود، اما او به طرز بی نظیری  این کار را انجام داد. فوق العاده است. انتظارات زیادی از او در مورد عملکردش دارد،  هواداران، هم تیمی‌هایش، کادرفنی، همه، زیرا او واقعاً خوب است.
او شگفت‌انگیز است و پتانسیل زیادی دارد. اما او هنوز جوان است و به زمان نیاز دارد. ما باید با او صبور باشیم و باید به گونه‌ای از او حمایت کنیم که احساس کند ما در کنارش هستیم و از او حمایت می‌کنیم.”
این نکته ای است که بارها یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها به آن اشاره کرده است. نونیز ممکن است زمانی که تابستان گذشته از بنفیکا به لیورپول پیوست، گران‌ترین خرید لیورپول بوده باشد، اما در آن زمان تنها 22 سال داشت و تنها سه فصل در سطح بزرگسالان فوتبال بازی کرده بود.
او همچنین باید در سبک بسیار متفاوت لیورپول بازی کند – که در آن نظم دفاعی بیشتر از استعدادهای فوق‌العاده‌اش اهمیت دارد – و این یک فرآیند یادگیری سخت بوده است.

1917038

در واقع آنقدر سخت است که بسیاری آشکارا به این فکر کرده‌اند که آیا کلوپ هزینه این انتقال را کاهش می‌دهد و او را می‌فروشد، سوالی که با این واقعیت که او هنوز یک بازی را در این فصل شروع نکرده است هنوز وجود دارد.
اما آلیسون معتقد است که داروین نونیز می‌تواند با استعدادی که دارد، انتظارات را برآورده کند:«تمام لحظات، لحظات سخت، ما در کنار او هستیم. مردم آمریکای جنوبی با او هستند، همه هم تیمی ها با او هستند و من هواداران را نیز می بینم، همه او را دوست دارند. وقتی او در یک بازی به میدان می آید، قبلاً نام او را فریاد می زنند: نونیز! نونیز!
ما در این مورد نیز با او شوخی می‌کنیم، اما من جدی می‌گویم، بارها به او می‌گویم که مردم اینجا در لیورپول تو را دوست دارند و از تو می‌خواهند که خوب کار کنی و باید صبور باشی. فکر می‌کنم او این را نشان می‌دهد. او صبور است، اما این پسر آتشی در درونش دارد، او می‌خواهد بیشتر بازی کند، برای تیم تعیین‌کننده باشد، نه به عنوان یک فرد خودخواه،  او واقعاً می‌خواهد. برای کمک به تیم برای ساختن چیزهای بزرگ، پیروزی در بازی ها و کسب جام. این نوع ذهنیتی است که او دارد زیرا او در آتش هیجان است و امیدوارم از این به بعد بتواند این عملکرد را حفظ کند.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا