ورزش

پاسخ قاطع فلیک به انتقادات: ظالم نباشید

بعد از انتقادهای شدید از عملکرد این مربی، او در مصاحبه‌ای از خود دفاع کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از نمایش ضعیف تیم ملی آلمان مقابل اوکراین، کلمبیا و لهستان، هانسی فلیک، سرمربی این تیم مورد انتقاد شدید قرار گرفت.
بعد از کنگره بین‌المللی مربی‌گری در برمن آلمان، فلیک از خودش دفاع کرد: “فکر می‌کنم این خیلی جسورانه است که بگویم بازیکنان تیم ملی آلمان بر اساس شاستگی انتخاب نمی‌شوند. بازیکنی که نمی‌تواند به خوبی بقیه بازی کند چه سودی برای تیم ما دارد؟ به همین دلیل است که گاهی اوقات صحبت‌ها درباره خودم را ظالمانه می‌دانم.”
اخیرا استفن بامگارت، سرمربی 51 ساله تیم کلن به شدت از این مربی انتقاد کرد. او در مصاحبه‌ای به صراحت اعلام کرده است: “من اینطور می‌گویم. ما در جام جهانی روسیه خوب نبودیم. پس از آن تعدادی از بهترین بازیکنانمان را کنار گذاشتیم. ناگهان بازیکنانی مانند توماس مولر و تونی کروس دیگر به اندازه کافی خوب نبودند و ما خودمان را متقاعد کردیم که به جوانان تکیه کنیم.”

1889607

اما فلیک در پاسخ به این انتقاد اینگونه برخورد کرده: “در جایی که شما را تشویق می‌کنند، از شما انتقاد نیز می‌شود و شما باید با آن روبرو شوید. من شخصا خیلی خوشحال هستم. من خانواده خوبی دارم که از من حمایت می‌کنند و این است که برای من مهم است.”
حال فلیک می‌خواهد هسته تیم خود را برای مسابقات یورو 2024 که در آلمان برگزار می‌شود. آماده کند.
فلیک در مورد تصمیمات دشوار خود در آینده گفت: “همه چیز قرار است دشوارتر باشد. من به زودی به بازیکنان خواهم گفت که کجا ایستاده‌اند. در چند هفته آینده صحبت‌هایی در این زمینه انجام خواهد شد.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا