ورزش

پاسخ مدیرفولاد به الهامی: متوجه منظورتان نشدم!

خدا شاهد است با ممبینی صحبتی نکردم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پاسخ صحبت‌های ساکت الهامی سرمربی نساجی را داد.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از برد فولاد مقابل نساجی در هفته پایانی لیگ برتر و قطعی شدن بقای نماینده خوزستان در لیگ برتر، ساکت الهامی سرمربی نساجی در نشست خبری صحبت‌های عجیبی را درباره اتفاقات این بازی بر زبان آورد.

الهامی در نشست خبری خود بارها اعلام کرد ابایی از محرومیت و جریمه ندارد و حرف از این مساله زد که اتفاقاتی رخ داده تا فولاد برنده شود. سرمربی نساجی به هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال که اصالتا خوزستانی است بابت بقای فولاد و استقلال خوزستان تبریک گفت و البته حرف از نقش یکی از اعضای هیئت رییسه فدراسیون زد که مشخصا منظور او بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد بود.

رضاییان که دوشنبه‌شب برای توضیح درباره شرایط باشگاه فولاد روی خط تلفنی برنامه فوتبال برتر رفته بود، با پرسشی از سوی محمدحسین میثاقی درباره صحبت های عجیب ساکت الهامی مواجه شد. مدیرعامل فولاد در این خصوص گفت: «اولا به آقای ساکت الهامی خسته نباشید می‌گویم، او توانست با حمایت‌های آقای حدادیان (مالک نساجی) و اعضای تیمش نساجی را در لیگ برتر نگه دارد و حتی آنقدر خوب کار کرد که بازی آخر حساسیتی برای نساجی نداشت. با این حال بازی آخر هم این عزیزان باشرف و با همه وجود بازی کردند. تماشاگرانشان هم به دنبال برد بودند و بازیکنان شان جنگیدند. خود آقای الهامی نیز باتعصب و پرشور کنار زمین بود و انگار خودشان می‌خواستند در لیگ برتر بمانند.»

ویدئو: 345267

او ادامه داد: «ما برنامه ریزی شبانه روزی انجام داده بودیم، گل خوبی زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. در نهایت برد خوبی آوردیم، حتی آمار بازی را هم در بیاورید در همه شاخصه‌ها تیم ما برتر بود. من واقعا متوجه نشدم منظور ایشان (ساکت الهامی) از آن صحبت‌ها چه بود.»

مجری فوتبال برتر به رضاییان اعلام کرد که الهامی در مصاحبه‌اش از عضو هیئت رییسه حرف زد که منظورش شما بودید؛ مدیرعامل فولاد با خنده در پاسخ به این موضوع گفت: «گواه من در این خصوص کارشناسی‌های داوری در برنامه شماست. به گواه کارشناسان شما در بسیاری از بازی‌ها از داوری ها ضرر کردیم، در بازی با شمس آذر، سپاهان و… از داوری ضرر کردیم…»

میثاقی در ادامه اعلام کرد که داوری بازی فولاد و نساجی را بارها تماشا کرده و نکته خاصی نداشته است. رضاییان در این باره بیان کرد: «واقعا نکته‌ای نداشت، شما نگاه کنید استقلال خوزستان با سه بازیکنی که در نیم فصل خرید زیر و رو شد. با همه وجود جنگید. اصلا آقای ممبینی چه ارتباطی به ما دارد؟ او خوزستانی است اما در منصب‌های فوتبال از همه جای ایران عزیز افراد حضور دارند. من خدا را شاهد می‌گیرم که من با آقای ممبینی هیچ صحبتی انجام ندادم، از اعضای باشگاه هم همینطور… فولاد با این همه پتانسیل نباید به این روز می‌رسید که اینطور بگوییم در روز آخر خدا را شکر بقایش قطعی شد. فولادی که روزی قهرمان ایران بوده است.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا