ورزش

پاکدل: حضور مردم خط بطلانی بر شیطنت‌های دشمن بود/ هندبال از بی‌ثباتی مدیریتی آسیب دیده است


رئیس فدراسیون هندبال: امروز مردم در میدان حرف خود را زدند و با این حضور حجت تمام کردند و خط بطلانی بر دسیسه ها و شیطنت های چند ماه های اخیر دشمنان کشیدند.

علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حاشیه حضور در چهل و چهارمین جشن سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز یکی از روزهای به یاد ماندنی است که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثبت خواهد شد. به شخصه تا به امروز چنین حضوری را ندیده بودم. امروز مردم در میدان حرف خود را زدند و با این حضور حجت تمام کردند و خط بطلانی بر دسیسه ها و شیطنت های چند ماه های اخیر دشمنان کشیدند. 

وی افزود: مردم ایران امروز به تمام کسانی که فکر می کردند می‌توانند به این نظام ضربه ای وارد کنند نشان دادند که استوار ایستاده اند و با این حضور مردم قطعاً دشمنان ایران عقب‌نشینی خواهند کرد ما باید قدردان این مردم باشیم جامعه ورزش هم همیشه برای موفقیت و شاد کردن مردم در عرصه های بین الملل تلاش های بسیار زیادی را انجام میدهد تا بتوانند هم پرچم مقدس کشورمان را بالا ببرند و هم دل مردم ایران را شاد کنند و جامعه ورزش امروز با حضور پرشور ثابت کرد که پای آرمان‌های انقلاب و امام راحل ایستاده‌ است.

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص موفقیت هندبال در سال های اخیر عنوان کرد: الحمدالله به برکت همین نظام و مردم در رشته ورزشی هندبال صد ها را شکستیم و اتفاقات بزرگی را رقم زدیم کسب هشت سهمیه جهانی، کسب مقام سومی در هندبال ساحلی، کسب عنوان نایب قهرمانی در بخش جوانان دختران و صعود به مرحله دوم هندبال مردا جهان کارهای کوچکی نیستند. همه این موفقیت ها را از این نظام و برکت خون شهدا داریم و امیدوارم با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ادامه ورزشکاران ما بتوانند در عرصه های بین المللی بیشتر بدرخشند.

پاکدل در پایان در خصوص انتخابات فدراسیون هندبال گفت: با تلاش های وزارت ورزش و طبق برنامه ریزی که انجام شده است دهم اسفند ماه به عنوان روز مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال اعلام شده است و امیدوارم در موعد مقرر این انتخابات برگزار شود. در سال‌های گذشته هندبال از بی ثباتی در مدیریت آسیب‌های زیادی دیده است فارغ از اینکه چه کسی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شده است. من از تمام اعضای مجمع فدراسیون هندبال تشکر می‌کنم که در این مدت چهار سال پیش تر و جلوتر از من حرکت کردند و تلاش کردند. امیدوارم دهم اسفند ماه هرکسی که به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب می شود، مسیر با ثبات هندبال دچار خدشه نشود. چرا که در گذشته به دلیل بی ثباتی در مدیریت آسیب های بسیار زیادی را دیده است امیدوارم در دهم اسفند ماه رئیس جدید فدراسیون هندبال انتخاب شود و هندبال به مسیر موفقیت آمیز خود ادامه دهد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا