ورزش

پایان سال جدید برای گل‌گهر با حسرت

ترک اصفهان بدون امتیاز؛

شاگردان اوزونیدیس نمایش خوبی در مصاف با سپاهان در نقش جهان داشتند و چیزی نمانده بود با امتیاز اصفهان را ترک کنند.

به گزارش “ورزش‌ سه”، سپاهان در شروع مسابقه یک موقعیت گلزنی بسیار خطرناک ایجاد کرد، اما پیش از اینکه گل‌گهر روی یک اشتباه فردی دروازه خود را در دقیقه 7 باز شده ببیند، آنها دو سه موقعیت بسیار خوب برای گلزنی و پیش افتادن از میزبان خود داشتند.

پایان سال جدید برای گل‌گهر با حسرت

با این حال مورایس و شاگردانش با پیروزی یک بر صفر به رختکن رفتند، اما 45 دقیقه سخت و نفس‌گیر در انتظار آنها بود و هر چه از زمان بازی سپری می‌شد، حملات گل‌گهری‌ها جدی‌تر روی دروازه میرزازاد که به جای پیام نیازمندِ مصدوم وارد زمین شده بود، ادامه داشت.

2002987

در دقایق پایانی مسابقه و پس از اخراج پیام نیازمند فشار تیم گل گهر بیشتر شد و آنها تا چندین مرتبه تا آستانه گلزنی هم پیش رفتند که تعلل و کم دقتی مهاجمین این تیم در میان آشفتگی خط دفاعی سپاهان به گل تبدیل نشد، تا درنهایت در آخرین ثانیه‌های 6 دقیقه وقت اضافه اعلام شده برای مسابقه، کاوه رضایی روی ریباند شوت امید نورافکن اختلاف را دو برابر کند و سه امتیاز برای سپاهان تضمین شود.

2002990

این چهارمین شکست گل‌گهر با مارینوس اوزونیدیس در فصل جدید بود. سرمه‌ای پوشان سیرجانی در نیم فصل دوم شروع خوبی داشتند، اما این شکست در آخرین بازی سال حسرت زیادی را برای آنها به همراه داشت و فرصت بسیار خوبی را برای بهبود جایگاه در جدول رده بندی از دست دادند.

2002991

با نتیجه‌ای که رقم خورد، سال 1402 برای گل گهر با 33 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه ششم تمام شد. آنها نسبت به پایان نیم فصل اول یک رتبه در جدول ارتقا رتبه داشتند و امیدوارند در پایان مسابقات بتوانند در جمع 4 تیم برتر حاضر باشند که با توجه به اوج گیری دوباره سپاهان و روزهای خوبی که تراکتور پشت سر می‌گذارد، ماموریتی سخت پیش روی آنها قرار دارد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا