ورزش

پایان سکوت یوفا درباره جنجال روبیالس

الکساندر چفرین، رئیس یوفا، اقدام جنجالی لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، را محکوم کرد.

به گزارش “ورزش سه”، الکساندر چفرین، رئیس یوفا، برای اولین بار به جنجال لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، ورود کرد.

اقدام ناشایست روبیالس در فینال جام جهانی زنان طی روزهای اخیر به یکی از مورد توجه‌ترین اخبار فوتبال جهان تبدیل شده است. او از سوی فیفا برای 90 روز از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده است.

در مصاحبه با اکیپ، چفرین اقدامات روبیالس را محکوم می‌کند اما اظهار نظر دقیقی در مورد رای نهایی محرومیت مرد اسپانیایی نداشت.

1918129

چفرین گفت:”کاری که او انجام داد نامناسب بود. همه ما این را می دانیم. امیدوارم او بداند که این نامناسب بوده است. همین برای این لحظه کافی است زیرا کمیته انضباطی تصمیم خواهد گرفت. من یک وکیل و یکی از معاونان فیفا هستم. پرونده وی در اختیار نهاد انضباطی فدراسیون بین المللی است. هر نظری که بیشتر از این بدهم بیشتر مثل فشار برای مجازات بیشتر به حساب می‌آید.”

او درمورد جرایم احتمالی روبیالس گفت:“فقط باید بگویم، ناراحتم که چنین اتفاقی برد تیم اسپانیا را تحت الشعاع قرار می دهد. امروز با لورا مک آلیستر (نایب رئیس یوفا) ملاقات کردم تا راه‌هایی برای تغییر رفتارمان در این نوع برخوردها پیدا کنم. روبیالس از همه وظایفش در همه جا تعلیق شده است. لازم نیست دوبار او را تعلیق کنیم.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا