ورزش

پایان محرومیت علی خسروی، راس 20 روز

محرومیت عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال پس از سپری شدن 20 روز برطرف می‌شود.

به گزارش “ورزش سه”، علی خسروی به دلیل اظهارات و استوری‌های اینستاگرامی که چندی پیش منتشر کرده و نسبت به انتقادات و فحاشی واکنش نشان داده بود، با محرومیت 20 روزه از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مواجه شد ولی حالا در آستانه بازگشت به فعالیت خود است.

محرومیت علی خسروی از سوی کمیته اخلاق در روز ششم خردادماه روی سایت فدراسیون فوتبال درج شد که درست پس از 20 روز، این عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال به فعالیت خود برمی‌گردد.

علی خسروی دو روز دیگر (شنبه) فعالیت خود را از سر می‌گیرد و در دیدار حساس نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران بین تیم‌های آلومینیوم اراک و مس رفسنجان، به‌عنوان ناظر ویژه داوری در کنار حسین نجاتی حضور دارد.

خسروی که در هفته‌های پایانی فصل اخیر چالش زیادی در فضای مجازی و مصاحبه‌های مطبوعاتی با استقلالی‌ها و جواد نکونام داشت، حالا دوباره فعالیتش را درست پس از 20 روز از سر می‌گیرد و نظارت ویژه داوری آلومینیوم و مس رفسنجان را برعهده دارد.

قضاوت دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین آلومینیوم اراک و مس رفسنجان برعهده سید وحید کاظمی است که حسین نجاتی به‌عنوان ناظر و علی خسروی به‌عنوان ناظر ویژه داوری در این بازی حضور دارند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا