ورزش

پایان مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا با کسب ۶ مدال دیگر

پاروزنان ایران در آخرین روز مسابقات قهرمانی آسیا چهار مدال طلا، یک نقره و یک برنز گرفتند.

به گزارش ایسنا، در آخرین روز مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی آسیا که در تایلند برگزار شد، نمایندگان ایران در مسافت ۲۰۰ متر به رقابت پرداختند و در پایان ایران صاحب چهار طلا، یک نقره و یک برنز شدند.

نتایج نمایندگان ایران به شرح زیر است:

بخش زنان
کانو یک نفره ۲۰۰ متر: پریسا محمدزاده در رده پنجم قرار گرفت. در این مسابقه قایقرانان تایلند، ازبکستان، قزاقستان و اندونزی اول تا چهارم و هند پنجم شدند.

کایاک یکنفره ۲۰۰ متر: هدیه کاظمی در رقابت با نمایندگان تایلند، قزاقستان، اندونزی و ازبکستان با زمان ۴۱.۴۳۸ ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و ازبکستان دوم و سوم شدند.

کایاک دونفره ۲۰۰ متر: الناز شفیعیان و هدیه کاظمی  با زمان ۳۸.۰۲۵ ثانیه دوم شدند و مدال نقره گرفتند. در این رقابت نماینده ازبکستان اول و قزاقستان سوم شدند.

کانو دونفره ۲۰۰ متر: پریسا محمدزاده و شیما داناپور با زمان ۴۸.۰۳۲ ثانیه مقام چهارم را کسب کردند. در این رقابت نمایندگان اندونزی، قزاقستان و تایلند اول تا سوم شدند و نمایندگان هند و ازبکستان در جایگاه پنجم و ششم قرار گرفتند.

بخش مردان 

کانو یک نفره ۲۰۰ متر: عادل مجللی  با حریفانی از ازبکستان، قزاقستان، چین تایپه، تایلند، اندونزی و تاجیکستان رقابت کرد و در پایان با زمان ۳۹.۷۲۷ ثانیه اول و صاحب مدال طلا شد. در این مسابقه قایقرانان ازبکستان و قزاقستان دوم و سوم شدند.

کایاک یکنفره ۲۰۰ متر:  پوریا شریفی در  با حریفانی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، قرقیزستان، اندونزی، هند، چین تایپه و هنگ کنگ مسابقه داد و در پایان با زمان ۳۶.۳۹۰ ثانیه سوم شد و مدال برنز را به گردن آویخت. در این رقابت نماینده ازبکستان طلا و ورزشکار تایلند نقره گرفتند.

کایاک دونفره ۲۰۰ متر: علی آقامیرزایی و سپهر ساعتچی با زمان ۳۰.۸۲۸ ثانیه اول شد و مدال طلای این ماده را کسب کردند. در این رقابت نمایندگان چین تایپه، تایلند، قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان، اندونزی و هند به ترتیب در جایگاه‌های های بعدی قرار گرفتند.

کانو دونفره ۲۰۰ متر: محمدنبی رضایی و عادل مجللی در رقابت با نمایندگان تایلند، ازبکستان، قزاقستان، اندونزی، هند و تاجیکستان با زمان ۳۷.۴۳۰ ثانیه صاحب مدال نقره شدند. در این رقابت نماینده ازبکستان با زمان ۳۷.۲۷۹ ثانیه مدال طلا و تیم قزاقستان با زمان ۳۷.۵۴۶ ثانیه مدال برنز دریافت کردند.

 کایاک چهارنفره ۲۰۰ متر: علی آقامیرزایی، سپهر ساعتچی، امین بوداغی و پوریا شریفی با زمان ۳۰.۲۷۹ ثانیه اول شدند و مدال طلا را به دست آوردند. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، قزاقستان، اندونزی، تایلند، قرقیزستان و هند در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا