ورزش

پایان مصدومیت: تمرین نیمار با ستاره آرسنال (عکس)

ستاره‌ برزیلی الهلال در تعطیلات تابستانی خود با هموطنش تمرین کرد.

به گزارش “ورزش سه”، نیمار، مهاجم الهلال که در حال پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت رباط صلیبی است، در کنار گابریل ژسوس، مهاجم آرسنال تمرین کرد.

ملی‌پوش برزیلی در ماه اکتبر گذشته دچار پارگی رباط صلیبی شد و از آن زمان به دنبال بازگشت به میادین است. نیمار 32 ساله امیدوار است تا برای شروع فصل 25-2024 لیگ حرفه‌ای عربستان آماده شود. او در حالی که تعطیلات تابستانی خود را سپری می‌کند، در حال تمرین با هموطن خود ژسوس دیده شد که از لیست تیم ملی برزیل برای کوپا آمریکا 2024 خط خورده بود.

پایان مصدومیت: تمرین نیمار با ستاره آرسنال (عکس)
2043369

نیمار در پستی در اینستاگرام که در آن تصاویری از انجام تمرینات دویدن و حرکات مختلف بدنی به اشتراک گذاشته بود، نوشت: “تعطیلات با تمرینات آتشین!  امروز با برادرم ژسوس و چند دوست دیگر تمرین کردم!”

نیمار پس از پایان دشوار حضورش در پاریس‌سن‌ژرمن و شروع نه چندان درخشان در الهلال، امیدوار است تا دوران حرفه‌ای خود را احیا کند. هرچند او 32 ساله است، اما ستاره سابق سانتوس هنوز حرف‌های زیادی برای گفتن در دنیای فوتبال دارد.

نیمار که قبل از مصدومیت در 5 بازی برای الهلال یک گل به ثمر رساند، امیدوار است برای فصل جدید لیگ حرفه‌ای عربستان که در ماه آگوست آغاز می‌شود، آماده باشد. تیم او در فصل 24-2023 به قهرمانی لیگ، سوپر جام و جام حذفی عربستان دست یافت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا