ورزش

پایان کار مدافع عنوان قهرمانی در نقل و‌ انتقالات

مدیرعامل شهداب خبر داد

مدیرعامل شهداب در گفت و‌ گوی کوتاه با خبرنگار ورزش سه پایان کار این تیم در نقل و انتقالات را تایید کرد.

به گزارش “ورزش سه”، ساعاتی پیش بود که باشگاه شهداب یزد رسما از خرید جدید و جذاب خود رونمایی کرد؛ جایی که این باشگاه یزدی خبر از جذب میثم صالحی داد. بازیکنی که دوران مصدومیت خود را پشت سر می‌گذراد و مشغول ریکاوری است. صالحی جزو بازیکنان ملی پوش محسوب می شود و می تواند خرید فوق العاده ای برای شهداب باشد.

باشگاه شهداب پیش از این با بازیکنان کلیدی خود تمدید کرده بود و چند هفته قبل از امیر غفور هم به عنوان یک خرید بزرگ رونمایی کرد. در حقیقت به نظر می رسد که مدیران این باشگاه یزدی تمام توان خود را به کار گفته تا تیم‌شان را به منظور دفاع از عنوان قهرمانی به رقابت های فصل آینده لیگ برتر والیبال بفرستند.

در همین راستا با امیر شرافت مدیر عامل شهداب تماس گرفتیم و او در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار ورزش سه تایید کرد که جذب میثم صالحی پایان کار این تیم در نقل و‌ انتقالات است. در حقیقت لیست تیم یزدی جای خالی دیگری ندارد.

گفتنی است شهداب شگفتی ساز فصل گذشته رقابت های لیگ برتر والیبال بود و بالاتر از تیم های پر ستاره پیکان و سپاهان عنوان قهرمانی را کسب کرد. آن ها همچنین در جام‌باشگاه های آسیا نیز عنوان سومی را تصاحب کردند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا