ورزش

پدر و پسری که قاتل رقیب همشهری شدند!

این بار دنیل مقابل اینتر درخشید:

دنیل مالدینی، فرزند اسطوره باشگاه میلان، مدعی شد مدت‌ها منتظر گلزنی در سری آ بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته تیم اسپتزیا بعد از قبول هشت شکست و یک تساوی، دست به کار بزرگی زده و در خانه خود موفق شد با نتیجه 1-2 از سد اینتر رده دومی عبور کند. دنیل مالدینی، این هافبک تهاجمی 21 ساله که در آکادمی جوانان روسونری رشد کرده، در حال حاضر به صورت قرضی در اسپتزیا حضور دارد و او در این دیدار به عنوان بازیکن تعویضی موفق به باز کردن دروازه نراتزوری شد.

پسر پائولو و نوه چزاره مالدینی، دو اسطوره بزرگ و نامدار باشگاه میلان، حالا بیشتر از قبل در بین هواداران روسونری محبوب شده و بسیاری آینده درخشانی را در لباس این تیم برای این ستاره جوان تصور می‌کنند. دنیل مالدینی حالا در مورد درخشش خود در این دیدار و البته سابقه پدرش در باز کردن دروازه اینتر در گذشته صحبت کرده است.

1830807

دنیل مالدینی به شبکه DAZN گفت: “من مدت‌ها منتظر رقم خوردن چنین لحظه‌ای بودم. خوشبختانه مقابل یک تیم قدرتمند این شانس و موقعیت برایم به دست آمد و ما از این پیروزی لذت خواهیم برد.”

پدر دنیل یعنی پائولو، در نوامبر سال 1994 در جریان دربی میلان، حتی قبل از اینکه پسرش به دنیا بیاید، در سری آ موفق به باز کردن دروازه رقیب همشهری شده بود. دنیل مالدینی در این رابطه گفت: “من این موضوع را نمی‌دانستم، اما این نیز چیزی را تغییر نمی‌دهد، زیرا مهم برای ما این بود که امتیاز بگیریم.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا