ورزش

پرتغال چون لیونل مسی ندارد قهرمان جام جهانی نشد

دکو:

دکو، اسطوره پرتغالی، ادعای بزرگی درباره عملکرد آرژانتین در جام جهانی قطر دارد.

به گزارش “ورزش سه”، دکو، مدیر جدید بارسلونا و اسطوره فوتبال پرتغال مدعی شد تیم ملی آرژانتین به دلیل حضور لیونل مسی قهرمان جام جهانی فوتبال 2022 قطر شد.

مسی در مسابقات زمستان گذشته کاپیتان لا آلبی سلسته برای کسب سومین قهرمانی جهان بود. آن‌ها آخرین بار سال 1986 قهرمان شده بودند.

آرژانتین کار خود را با باخت 2-1 مقابل عربستان آغاز کرد اما پس از آن در تمامی مسابقات پیروز شدند. آن‌ها در فینال با تساوی 3-3 پس از وقت اضافه، فرانسه را در ضربات پنالتی شکست دادند.

1893708

لیونل مسی با زدن 7 گل و ارسال سه پاس گل برنده توپ طلا شد. او در فینال نیز یک گل زد و در ضربات حساس هم پنالتی خود را تبدیل به گل کرد. این در حالی است که پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مراکش حذف شد.

گزارشگر
دکو که 75 بازی برای پرتغال انجام داده، گفته است که در حالی که پرتغال بازیکنان خوب زیادی دارد، آنها لیونل مسی را کم دارند. او در مصاحبه با رسانه آرژانتینی تی آر اسپورتس گفت:“آرژانتین جام جهانی را برد چون مسی را دارد. برای ما، پرتغال بهترین نسل بازیکنان خوب را داشت، اما ما مسی را نداریم.”

کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرتغال نتوانست در جام جهانی فوتبال 2022 تاثیرگذار باشد. او در 5 بازی فقط یک گل به ثمر رساند و در دو بازی حذفی روی نیمکت بازی را آغاز کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا