ورزش

پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی قهرمان می‌شود!

باید جو این تیم را از نزدیک دیده باشید

حمید مطهری، سرمربی تراکتور و مربی سابق پرسپولیس، درباره دلایل قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس در لیگ برتر صحبت می‌کند.

به گزارش “ورزش سه”، حمید مطهری دو فصل و نیم به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی در کادرفنی پرسپولیس حضور داشت و همراه با این تیم دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی سوپرجام و یک نایب قهرمانی آسیا کسب کرد.

ویدئو: 345228

او پس از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم زیر تیغ تند انتقادات هواداران قرار گرفت و در نهایت این تیم را ترک کرد و هدایت نساجی را بر عهده گرفت. مطهری پس از اخراج از نساجی به کادرفنی تیم ملی اضافه شد و در لیگ بیست و سوم نیز پس از جدایی پاکو خمس از تراکتور به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

مطهری در گفت‌وگوی اختصاصی با آنتن در خصوص دلیل قهرمانی‌های پرسپولیس در سال‌های گذشته صحبت کرد و جو تمرینات این تیم و روحیه بازیکنان را عامل اصلی موفقیت این تیم دانست.

مربی سابق پرسپولیس گفت: جا دارد که به پرسپولیسی‌های عزیز بابت قهرمانی‌شان تبریک بگویم. در هشت دوره اخیر، پرسپولیس در هفت دوره قهرمان شده است. باید آن شرایط را درک کنید و حضور داشته باشید. در تمرینات، بچه‌ها با تمام وجودشان تمرین می‌کنند؛ نه که در سایر تیم‌ها با همه وجود تمرین نکنند، اما باید حضور داشته باشید و ببینید چطور برای هدف‌شان تلاش می‌کنند.

او ادامه داد: بازیکنان به قدری که پرفشار تمرین می‌کردند که من خیلی جاها وسط تمرین قطع می‌کردم. همین اتفاق در زمین مسابقه هم رخ می‌دهد. کسانی که فضای پرسپولیس را تجربه کرده‌اند می‌دانند من چه می‌گویم. بچه‌های پرسپولیس با همه تعهد و وجودشان کار می‌کنند و واقعا برای قهرمانی می‌جنگند. من قهرمانی امسال‌شان را هم تبریک می‌گویم.

مطهری با اشاره به رقابت پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی عنوان کرد: استقلال هم یک حریف قابل احترام بود و رقابت جذابی را رقم زده بودند که در نهایت منجر به قهرمانی پرسپولیس شد. لذت و فلسفه فوتبال در همین کری‌خوانی‌ها و رقابت‌هاست، اما در نهایت ادب و احترام. این کری‌خوانی‌ها جذابیت فوتبال است، اما همه ما باید از این فوتبال لذت ببریم.

او تاکید کرد: فلسفه فوتبال لذت بردن است، نه اینکه به جان همدیگر بیفتیم و احترام‌ها را رعایت نکنیم. رقابت امسال خیلی جذاب بود. پرسپولیس قهرمان شد و استقلال دوم شد، ولی همیشه باید به همدیگر احترام بگذاریم و قدر این روزها را بدانیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا