ورزش

پرواز کاپیتان گل‌گهر در بازی خداحافظی (عکس)

امین پورعلی یکی از بازیکنان قدیمی گل‌گهر به شمار می‌رود که با اعتماد امیر قلعه‌نویی در لیگ برتر بال و پر گرفت.

به گزارش “ورزش سه”، امین پورعلی و مهران گلزاری دو بازیکن قدیمی گل‌گهر به شمار می‌روند که در لیگ دسته اول هم در سال منتهی به صعود با وینکو بگوویچ در ترکیب سرمه‌ای‌پوشان راهی میدان می‌شدند و در لیگ برتر نیز با وجود توقعات بالاتری که از بازیکنان می‌طلبد، توانستند خودشان را در اردوی تیم حفظ کنند.

در این بین کار امین پورعلی به عنوان یک شمالی در استان کرمان سخت‌تر بود، اما این هافبک تنومند و جنگنده توانست خودش را به عنوان یکی از نفرات مورد توجه امیر قلعه‌نویی بدل کند و طی سه فصل اخیر یکی از بازیکنان مهم این تیم بوده است.

پورعلی 34 ساله در لیگ بیست و یکم موفق به ثبت 4 گل شد و اگرچه در فصل جاری مسابقات تاکنون گلی به ثمر نرسانده بود، اما در آخرین حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت گل‌گهر موفق به ثبت گلی بسیار ارزشمند شد که تیمش را به جمع هشت تیم برتر رساند.

پورعلی چند ثانیه مانده به پایان وقت‌های اضافی موفق شد توپ ارسالی از سمت چپ خط هجومی گل‌گهر را با یک بغل پا وارد دروازه کنت کند تا با این ضربه خداحافظی امیر قلعه‌نویی را در سیرجان ماندگار کرده باشد و به نوعی با این گل پاسخ اعتماد سه ساله این مربی به توانایی‌هایش  را هم داده باشد.

1833693
1833694

عکس‌ها از الوالفضل امیرزاده

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا