ورزش

پرونده «هاکان دمیر» در بسکتبال ایران بسته شد

با پرداخت مطالبات؛

فدراسیون بسکتبال با پرداخت آخرین مطالبات «هاکان دمیر» سرمربی پیشین تیم ملی و تسویه حساب کامل با او، پرونده این مربی ترک‌تبار در بسکتبال ایران را بست.

به گزارش خبرنگار مهر، اردیبهشت سال گذشته فدراسیون بسکتبال در پایان بررسی های خود برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی، در مورد «هاکان دمیر» به جمع بندی رسید. قرارداد همکاری با این مربی در اولین گام یک ساله منعقد شد اما عدم نتیجه گیری مطلوب از این همکاری در جام جهانی و بازی های آسیایی موجب شد تا تصمیمی برای تمدید قرارداد اتخاذ نشود.

بدین ترتیب بعد از یک سال و با اتمام قرارداد منعقد شده، همکاری فدراسیون بسکتبال و هاکان دمیر به صورت رسمی به پایان رسید و پرونده آن با پرداخت تمام مطالبات برای همیشه بسته شد.

محسن معززی فر دبیر فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: در مورد دمیر اصلا بحث اخراج نیست. قراردادی بود که تمام شد و از انجا که تمدید نشد، ادامه همکاری طرفین منتفی شد.

دبیر فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: برای بسته شدن پرونده این همکاری نیاز به تسویه حساب بود که انجام شده است. تمام مطالبات دمیر از طرف فدراسیون بسکتبال پرداخت شده است. این مربی هیچ طلبی از بسکتبال ایران ندارد.

هاکان دمیر با تجربه مربیگری در تیم های آنادولو، ته کل اسپور، مرسین ترکیه، بشیکتاش، سپس پینار، کارشیاکا، ترابوزان اسپور، تیم‌های توفاش و بلکشهیر و دینامو بخارست و همچنین هدایت تیم ملی بسکتبال ترکیه در پنرجه های پنجم و ششم انتخابی جام جهانی به ایران آمد با این حال نتوانست انتطارات آنطور که پیش بینی میشد، پاسخ دهد.

فدراسیون بسکتبال در حالی پرونده حضور این مربی ترکیه ای در ایران را بسته است که از یک ماه پیش وارد رایزنی و مذاکره برای انتخاب سرمربی جدید شده است. دو مربی ایرانی و دو مربی از ایتالیا و اسلوونی گزینه های هدایت تیم ملی هستند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا